Cid Skrevet 4. desember 2023 #3301 Del Skrevet 4. desember 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg skulle til å skrive "Det har ikke gått 5 år, hun svarte i 2018", men så er det faktisk fem år siden 2018. Tiden går absolutt fort. Jeg var bare 27 da og nå er jeg 32, må innrømme at jeg savner å fortsatt være noen år unna trettiårene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #3302 Del Skrevet 4. desember 2023 1 minutt siden, Cid said: Jeg var bare 27 da og nå er jeg 32, må innrømme at jeg savner å fortsatt være noen år unna trettiårene. Skjønner hva du mener. Men om 5 år så kan det være at du savner å være 32. Ikke alltid man setter nok pris på alderen man har. Vet i hvert fall at det er sånn for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #3303 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (28 minutter siden): Jeg var bare 27 da og nå er jeg 32, må innrømme at jeg savner å fortsatt være noen år unna trettiårene. SVK skrev (26 minutter siden): Skjønner hva du mener. Men om 5 år så kan det være at du savner å være 32. Ikke alltid man setter nok pris på alderen man har. Vet i hvert fall at det er sånn for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. desember 2023 #3304 Del Skrevet 4. desember 2023 Hvordan i all verden kan dere komme på en bruker som flagget ut for fem år siden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #3305 Del Skrevet 4. desember 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Hvordan i all verden kan dere komme på en bruker som flagget ut for fem år siden? Fordi jeg var aktiv da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #3306 Del Skrevet 4. desember 2023 37 minutter siden, Boetica said: Hvordan i all verden kan dere komme på en bruker som flagget ut for fem år siden? Man kan f.eks lese en gammel tråd hvor brukeren ha svar også blir man minnet på brukeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #3307 Del Skrevet 4. desember 2023 SVK skrev (8 minutter siden): Man kan f.eks lese en gammel tråd hvor brukeren ha svar også blir man minnet på brukeren. 5 år føles ikke lenge ut for meg da, føles ikke så lenge ut siden Lady var aktiv her som alle andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #3308 Del Skrevet 4. desember 2023 1 minutt siden, Cid said: 5 år føles ikke lenge ut for meg da, føles ikke så lenge ut siden Lady var aktiv her som alle andre. Skjønner og enig i at 5 år går fort. Husker Incognita og er en del år siden hun var her. Mener å huske at du har kontakt med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #3309 Del Skrevet 4. desember 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Skjønner og enig i at 5 år går fort. Husker Incognita og er en del år siden hun var her. Mener å huske at du har kontakt med henne. Hun har det bra har ikke kontakt med henne egentlig lenger men har henne på Facebook og hun ser ut til å ha det bare bra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. desember 2023 #3310 Del Skrevet 4. desember 2023 SVK skrev (16 minutter siden): Man kan f.eks lese en gammel tråd hvor brukeren ha svar også blir man minnet på brukeren. Cid skrev (7 minutter siden): 5 år føles ikke lenge ut for meg da, føles ikke så lenge ut siden Lady var aktiv her som alle andre. De har jo gjort et godt inntrykk når de huskes så lenge, da ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #3311 Del Skrevet 4. desember 2023 1 minutt siden, Cid said: Hun har det bra har ikke kontakt med henne egentlig lenger men har henne på Facebook og hun ser ut til å ha det bare bra Bra hun har det bra! Just now, Boetica said: De har jo gjort et godt inntrykk når de huskes så lenge, da ☺️ Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #3312 Del Skrevet 4. desember 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): De har jo gjort et godt inntrykk når de huskes så lenge, da ☺️ Ja hun var veldig hyggelig hadde kontakt på pm med en periode, husker også @Daybreak som også ikke har vært her på lenge, hun var her fra da jeg var ny. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. desember 2023 #3313 Del Skrevet 4. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Bra hun har det bra! Jepp Cid skrev (1 minutt siden): Ja hun var veldig hyggelig hadde kontakt på pm med en periode, husker også @Daybreak som også ikke har vært her på lenge, hun var her fra da jeg var ny. Ikke vanskelig å være hyggelig mot dere, da 😘 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #3314 Del Skrevet 4. desember 2023 3 minutter siden, Boetica said: Ikke vanskelig å være hyggelig mot dere, da 😘 Takk og i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. desember 2023 #3315 Del Skrevet 4. desember 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Takk og i like måte! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #3316 Del Skrevet 4. desember 2023 Boetica skrev (12 minutter siden): Ikke vanskelig å være hyggelig mot dere, da 😘 Like så, du er en trivelig og artig dame 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #3317 Del Skrevet 4. desember 2023 Boetica skrev (1 time siden): Hvordan i all verden kan dere komme på en bruker som flagget ut for fem år siden? Jeg tipper demens! Da er symptomene at man erindrer gode gamle dager med vigør, men glemmer aktuelle ting som f.eks hvor man bor. Diagnose satt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #3318 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Jeg tipper demens! Da er symptomene at man erindrer gode gamle dager med vigør, men glemmer aktuelle ting som f.eks hvor man bor. Diagnose satt! Så det er egentlig 50 år siden de var aktive men føles ut som nylig for meg og SVK med ung demens? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. desember 2023 #3319 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Jeg tipper demens! Da er symptomene at man erindrer gode gamle dager med vigør, men glemmer aktuelle ting som f.eks hvor man bor. Diagnose satt! Det er ikke lov å gi seg ut for å være helsearbeider på KG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #3320 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Så det er egentlig 50 år siden de var aktive men føles ut som nylig for meg og SVK med ung demens? Korrekt min gode mann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå