Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 time siden):

Håper veldig at Adobyen kommer tilbake men begynner å tvile nå siden det har gått mange måneder :( 

Enig. Savner han jeg også. Håper han kommer tilbake en gang 🤞 Jeg var jo borte i veldig mange år mellom forrige bruker og denne brukeren, så fins alltid håp, hehe. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (På 28.5.2024 den 5.18):

Det begynner å bli en stund siden @Dr. Ops har vært her, håper hun snart tar seg en tur innom igjen :)

 

Ciaran og Ciara skrev (På 28.5.2024 den 5.19):

Cassidy Tvillingene er helt enige vi savner henne også her.:nikke::nikke:

Tusen hjertelig takk for at dere tenkte på meg :laugh: alt står bra til, men tiden strekker ikke helt til for deltakelse her på forumet for tiden. En liten pause har gjort godt.

Håper dere har det bra. Fortsetter å ha litt pause og satser på å komme sterkere tilbake en vakker dag!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (7 minutter siden):

 

Tusen hjertelig takk for at dere tenkte på meg :laugh: alt står bra til, men tiden strekker ikke helt til for deltakelse her på forumet for tiden. En liten pause har gjort godt.

Håper dere har det bra. Fortsetter å ha litt pause og satser på å komme sterkere tilbake en vakker dag!

Hva med deltakelse på Paradise da? :knegg: 

Neida :P kjekt å se deg her :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 time siden):

 

Tusen hjertelig takk for at dere tenkte på meg :laugh: alt står bra til, men tiden strekker ikke helt til for deltakelse her på forumet for tiden. En liten pause har gjort godt.

Håper dere har det bra. Fortsetter å ha litt pause og satser på å komme sterkere tilbake en vakker dag!

Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig at du besøker oss her vår gode venn @Dr. Ops:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
17 hours ago, Dr. Ops said:

 

Tusen hjertelig takk for at dere tenkte på meg :laugh: alt står bra til, men tiden strekker ikke helt til for deltakelse her på forumet for tiden. En liten pause har gjort godt.

Håper dere har det bra. Fortsetter å ha litt pause og satser på å komme sterkere tilbake en vakker dag!

Så fint å se deg igjen og bra det står bra til!  Håper du snart kommer tilbake igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner fortsatt @Salka men ser ut til at hun er borte for alltid. Håper bare hun har det bra hvor enn hun måtte befinne seg. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freyja Valkyrie skrev (10 minutter siden):

Jeg savner fortsatt @Salka men ser ut til at hun er borte for alltid. Håper bare hun har det bra hvor enn hun måtte befinne seg. 

Bekymrer meg for henne :( vet hun nok ikke er bedre nå enn da, håper bare at hun har mange folk rundt seg som tar vare på og gir henne kjærlighet ♥️

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Bekymrer meg for henne :( vet hun nok ikke er bedre nå enn da, håper bare at hun har mange folk rundt seg som tar vare på og gir henne kjærlighet ♥️

Ja, jeg også. ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest SVK
On 7/10/2024 at 7:33 PM, Freyja Valkyrie said:

Jeg savner fortsatt @Salka men ser ut til at hun er borte for alltid. Håper bare hun har det bra hvor enn hun måtte befinne seg. 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av Lurven, da? Jeg synes han har hatt lang nok ferie nå :rope:

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 minutter siden):

Hvor har det blitt av Lurven, da? Jeg synes han har hatt lang nok ferie nå :rope:

Cassidy Tvillingene savner også Lurven vi.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
2 hours ago, Boetica said:

Hvor har det blitt av Lurven, da? Jeg synes han har hatt lang nok ferie nå :rope:

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (25 minutter siden):

Enig!

Han kommer til å gjøre det samme som terminatoren. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 timer siden):

Han kommer til å gjøre det samme som terminatoren. 

Og hva er det?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (51 minutter siden):

Og hva er det?

Komme tilbake. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for ryktespredninger og svar til slettede innlegg.

At potensiell sanksjonering blir en samtale i en tråd som denne er naturlig, og i dette underforumet er det lav terskel for skravling, så å fjerne deler av dialoger i rommet er noe vi ønsker å unngå. Det nevnes for å tydeliggjøre at stående innlegg ikke skal tolkes som ''godkjente'', eller ''som en sannhet''.

Innleggene som ble fjernet besto av påstander om ''at mordere har brukt forumet'', og tilhørende svar. Avgjørelsen gjøres basert på en erfaring om at dette temaet (som ikke er ukjent for oss) tidvis har vist en tendens til å gå for langt, og da med tanke på personidentifisering.

Uavhengig av hvordan man forholder seg til den påstanden, håper jeg vi kan være enige om at det ikke hjelper noen av de pårørende å gå god for denne fremstillingen. Spørsmål besvares i disse underforumene.

Rhodiola, adm.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...