skreppamedleppa Skrevet 5. mai 2021 #1801 Del Skrevet 5. mai 2021 Ikke ny savna men alltid savna; Lille-pus 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. mai 2021 #1802 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) 1 hour ago, skreppamedleppa said: Ikke ny savna men alltid savna; Lille-pus Slettet, ser jeg misforstod. Endret 5. mai 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 5. mai 2021 #1803 Del Skrevet 5. mai 2021 SVK skrev (1 time siden): @Lille-pus Du er savnet! Jeg tenker @skreppamedleppa tenker på en annen Lille-pus, som slettet seg. Hun var veldig aktiv på kles delen og synes å huske det var noe med bunader og drittslenging som gjorde at hun valgte å slette seg. Savner henne også, meget klok dame med gode klesråd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 5. mai 2021 #1804 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Dr. A. Kula skrev (6 minutter siden): Jeg tenker @skreppamedleppa tenker på en annen Lille-pus, som slettet seg. Hun var veldig aktiv på kles delen og synes å huske det var noe med bunader og drittslenging som gjorde at hun valgte å slette seg. Savner henne også, meget klok dame med gode klesråd. Var akkurat tenkt til å redigere innlegget mitt til "gamle" lille-pus, men du kom meg i forkjøpet.. For min del finnes det bare en av sitt sortiment.. Vi var uenige om mangt, var aldri en del av den grusomme bunad greien men savner hun fra tid til annen her inne.. og ja her har du helt rett, det er hun jeg savner.. Edit; uten at det er noe galt med nye puser altså😊 Endret 5. mai 2021 av skreppamedleppa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. mai 2021 #1805 Del Skrevet 5. mai 2021 10 minutter siden, Dr. A. Kula said: Jeg tenker @skreppamedleppa tenker på en annen Lille-pus, som slettet seg. Hun var veldig aktiv på kles delen og synes å huske det var noe med bunader og drittslenging som gjorde at hun valgte å slette seg. Savner henne også, meget klok dame med gode klesråd. 4 minutter siden, skreppamedleppa said: Var akkurat tenkt til å redigere innlegget mitt til "gamle" lille-pus, men du kom meg i forkjøpet.. For min del finnes det bare en av sitt sortiment.. Vi var uenige om mangt, var aldri en del av den grusomme bunad greien men savner hun fra tid til annen her inne.. og ja her har du helt rett, det er hun jeg savner.. Edit; uten at det er noe galt med nye puser altså😊 Takk, da har jeg redigert innlegget mitt. Jeg var ikke klar over hvem dere tenkte på og trodde det var brukeren som nå hadde brukernavnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 5. mai 2021 #1806 Del Skrevet 5. mai 2021 @SoWhat? ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 5. mai 2021 #1807 Del Skrevet 5. mai 2021 SVK skrev (2 minutter siden): Takk, da har jeg redigert innlegget mitt. Jeg var ikke klar over hvem dere tenkte på og trodde det var brukeren som nå hadde brukernavnet. Neida svk, det er fort gjort og det er mange år siden hun slettet seg så jeg forstår godt at det går surr innimellom, PS. Jeg liker godt at du er så aktiv i denne tråden og ser brukere her inne🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. mai 2021 #1808 Del Skrevet 5. mai 2021 12 minutter siden, skreppamedleppa said: Neida svk, det er fort gjort og det er mange år siden hun slettet seg så jeg forstår godt at det går surr innimellom, PS. Jeg liker godt at du er så aktiv i denne tråden og ser brukere her inne🙂 Takk! Synes dette er en veldig fin tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. mai 2021 #1809 Del Skrevet 21. mai 2021 Velkommen tilbake @knulleGuden666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 21. mai 2021 #1810 Del Skrevet 21. mai 2021 SVK skrev (31 minutter siden): Velkommen tilbake @knulleGuden666 Takk for det 😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mai 2021 #1811 Del Skrevet 31. mai 2021 @T-Rex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 31. mai 2021 #1812 Del Skrevet 31. mai 2021 Hvor er min venn @Jerry Lee?!? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juni 2021 #1813 Del Skrevet 1. juni 2021 19 hours ago, Hunter7 said: Hvor er min venn @Jerry Lee?!? Savner han jeg også. Han kommer mest sannsynlig tilbake 26. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juni 2021 #1814 Del Skrevet 1. juni 2021 SVK skrev (11 minutter siden): Savner han jeg også. Han kommer mest sannsynlig tilbake 26. juni. Håper det. Han har vært borte alt for lenge nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juni 2021 #1815 Del Skrevet 1. juni 2021 1 minutt siden, Sola de said: Håper det. Han har vært borte alt for lenge nå. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 6. juni 2021 #1816 Del Skrevet 6. juni 2021 Freia90❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 6. juni 2021 #1817 Del Skrevet 6. juni 2021 Hvor har det blitt av SoWhat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. juni 2021 #1818 Del Skrevet 18. juni 2021 On 6/1/2021 at 4:45 PM, SVK said: Savner han jeg også. Han kommer mest sannsynlig tilbake 26. juni. Det er neste lørdag. On 6/6/2021 at 10:07 PM, Maxwell said: Hvor har det blitt av SoWhat? Tror hun er utestengt og tror hun kommer tilbake rundt 19. juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juni 2021 #1819 Del Skrevet 19. juni 2021 @MaleficentAurora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. juni 2021 #1820 Del Skrevet 21. juni 2021 @MortenMinstelønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå