Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Oubliette

Ampoule/LightBulb som så plutselig forsvant. Hun hjalp meg i en tung periode og har blitt en god venn som jeg kommer til å savne masse :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bandit, giagomo... Og katten var morsom!

Anonymous poster hash: d0b8b...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutal_mann og runforit

Anonymous poster hash: bf891...7d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av Steinar40? Og ikke minst Brutal_mann?

De fant seg vel en kvinne!

Steinar brukte vel 12 år på å innse at damen i hans liv ikke var hans? Men fant han en ny?

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tolket det som at han "alltid" har vært gift (mens han har vært her). :klo:

Anonymous poster hash: 4a756...d94

Nei, han har aldri vært verken forlovet eller gift.

Anonymous poster hash: 8f1f8...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...
Gjest Jacklost

Arabella er vekke :cry: Jeg hadde tenkt å høre hvordan det går med henne fordi jeg har ikke vært pålogget på mange måneder men nå er hun vekke :(

Arabella kom tilbake! Kvinneguiden er ikke det samme uten deg :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Å nei! Ikke Arabella da! Hun var den første som kommenterte noe jeg skrev her inne! Faen i helvete altså. Arabella - kom tilbake!!! Sporenstreks og pretty please with sugar on top.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester her. Som folk som går i sin egen begravelse: For å se hvor mange som dukker opp.   :fnise:

tipper noen anonyme gjør det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg tester her. Som folk som går i sin egen begravelse: For å se hvor mange som dukker opp.   :fnise:

Slik som den Michael Jackson rykten? ;) At de mener at han ikke er død og at han var i sin egen begravelse eller minnestund(som en av gjestene, det er noen som hevder dette)? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Slik som den Michael Jackson rykten? ;) At de mener at han ikke er død og at han var i sin egen begravelse eller minnestund(som en av gjestene, det er noen som hevder dette)? :lol:

Hvem vet: Kanskje jeg er Michael Jackson. Og at jeg var gjest i begravelsen, og at jeg gikk som gjest under navnet vest: gjestvest. lol   :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest crazycatlady

Trist at Arabella er borte. Vært borte en liten stund selv og hva skjer når jeg er tilbake, jo verdens beste Arabella har slettet seg. :( Kom tilbake med deg, vi trenger deg i språkforumet og overalt ellers! :) Jeg vet du er syk, men håper virkelig du kommer tilbake og vil være her når du orker. Håper du blir frisk igjen også!

Endret av crazycatlady
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...