Gjest crazycatlady Skrevet 29. januar 2015 #41 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Kom tilbake, Gjest! Savner også Towelie/Seroxata/Ferskvannsblekksprut og Virgo. Endret 1. februar 2015 av crazycatlady 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 29. januar 2015 #42 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Er det sant? Jeg har sansen for Gjest. Kom tilbake! Det er laget en trád hvor de ónsker Gjest tilbake. Hvis du for eksempel kikker pá Tarot tráden hennes sá vil du se at ho ikke lenger er medlem her. Endret 29. januar 2015 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 29. januar 2015 #43 Del Skrevet 29. januar 2015 What? Hadde hun ikke vært her siden 2006 og så sletter hun en så gammel og ganske godt kjent bruker? ): Ja, det virker som om ho har slettet seg. Ble litt overrasket sjólv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. januar 2015 #44 Del Skrevet 29. januar 2015 Håper ikke hun sletta seg selv fordi vi krangled i 19 år og vil gravid tråden O: Det ble sagt et par stygge ting fra den ene til den andre men jeg pma henne og oppklarte at det var ikke meningen og si noe stygt Kanskje hun bare ble lei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 29. januar 2015 #45 Del Skrevet 29. januar 2015 Gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. januar 2015 #46 Del Skrevet 29. januar 2015 Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 29. januar 2015 #47 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) De jeg kommer på i farten er Geit og Hooty McOwlface. Og en som het Vinglasset. Endret 29. januar 2015 av pantertante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 29. januar 2015 #48 Del Skrevet 29. januar 2015 Håper ikke hun sletta seg selv fordi vi krangled i 19 år og vil gravid tråden O: Det ble sagt et par stygge ting fra den ene til den andre men jeg pma henne og oppklarte at det var ikke meningen og si noe stygt Kanskje hun bare ble lei? Tror nok at du ikke burde bekymre deg over dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 30. januar 2015 #49 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Årolilja, Fat Sally Lee, Hu i svingen, Prøvekandidat, Anjelika (?), Bustenskjold, Notetur nomen, Cannavaro, Gargantua, Bandit, Mr.Toad, Katten. Endret 30. januar 2015 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 30. januar 2015 #50 Del Skrevet 30. januar 2015 Årolilja, Fat Sally Lee, Hu i svingen, Prøvekandidat, Anjelika (?), Bustenskjold, Notetur nomen, Cannavaro, Gargantua, Bandit, Mr.Toad. Her var det mange gamle, gode. Synes også Tirkes, NerdMedSverd, cornflake-girl og Flanør burde komme tilbake. Hadde tenkt til å skrive Raindrops også, men nå så jeg i tråden her at hun er her igjen. Var også ei som jeg ikke husker nicket på (hun var ganske ung og rocka), som hadde mange gode innlegg.. Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. januar 2015 #51 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Kjente ikke han men likte avataren og brukernavnet. HowardRoarke Endret 31. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 31. januar 2015 #52 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Giacomo_p 😢 (Den gode, gamle Gia, slik han var før, altså). Endret 31. januar 2015 av Lykkeliky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 31. januar 2015 #53 Del Skrevet 31. januar 2015 Mortem og NerdMedSverd. Det der er faktisk litt morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. januar 2015 #54 Del Skrevet 31. januar 2015 Det der er faktisk litt morsomt Hva er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. januar 2015 #55 Del Skrevet 31. januar 2015 Hei Arabella Jeg tror jeg skal holde meg til ett forum, nei, jeg er faktisk overbevist om at jeg skal holde meg her. Og nå tar jeg helg om noen strakser (det vil vel si om en time - halvannen). Jeg leste dette innlegg når det ble posta men jeg skjønner fremdeles ikke hva du mente med dette svartet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jesuskristus Skrevet 31. januar 2015 #56 Del Skrevet 31. januar 2015 Mephobia wut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 1. februar 2015 #57 Del Skrevet 1. februar 2015 Gjest og Katten, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. februar 2015 #58 Del Skrevet 1. februar 2015 Gjest og Badebuksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 1. februar 2015 #59 Del Skrevet 1. februar 2015 Katten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. februar 2015 #60 Del Skrevet 2. februar 2015 heartebeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå