Gjest Winza Skrevet 23. januar 2015 #21 Del Skrevet 23. januar 2015 Du er best Sunflowerpenguin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 23. januar 2015 #22 Del Skrevet 23. januar 2015 Vi tillater ikke persondebatt/brukerdebatt på KG, uansett om brukerne har slettet seg eller ikke. Det er greit å opprette en tråd om hvem man vil skal komme tilbake, men det er ikke greit å gi ut informasjon om disse brukerne. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. januar 2015 #23 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Hvem ga ut info om brukere her? Å mente du når jeg begynte å snakke om kv84? Endret 23. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. januar 2015 #24 Del Skrevet 23. januar 2015 Harry Dotter har visst forsvunnet. Må ha skjedd nylig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. januar 2015 #25 Del Skrevet 23. januar 2015 Harry Dotter har visst forsvunnet. Må ha skjedd nylig? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showuser=88737 Ny profil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. januar 2015 #26 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showuser=88737 Ny profil Takk! Leser jo gamle uinteressante saker, og da stod det plutselig gjest foran nicket. Da var det falsk alarm denne gangen. Fikk forresten ikke med meg hva som eventuelt ble sagt om Kv84; fjernet før jeg var pc-tilgjenelig i dag. Nytt nick der også, eller borteborte? Endret 23. januar 2015 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 23. januar 2015 #27 Del Skrevet 23. januar 2015 Hva har skjedd med Romperusk? Ellers kan gjerne Newgirl og Raindrops også komme tilbake. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stronger Skrevet 23. januar 2015 #28 Del Skrevet 23. januar 2015 Savner SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. januar 2015 #29 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Hva har skjedd med Romperusk? Ellers kan gjerne Newgirl og Raindrops også komme tilbake. Hva er hun vekke? Jeg som likte henne så godt ): Hun var god til å roe ned folk visst dem ble for hissige Endret 24. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. januar 2015 #30 Del Skrevet 23. januar 2015 Hva har skjedd med Romperusk? Ellers kan gjerne Newgirl og Raindrops også komme tilbake. Mener du dreamdrops? Hun er her fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 23. januar 2015 #31 Del Skrevet 23. januar 2015 Mener du dreamdrops? Hun er her fortsatt Nei. Jeg mener Raindrops. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. januar 2015 #32 Del Skrevet 23. januar 2015 Takk! Leser jo gamle uinteressante saker, og da stod det plutselig gjest foran nicket. Da var det falsk alarm denne gangen. Fikk forresten ikke med meg hva som eventuelt ble sagt om Kv84; fjernet før jeg var pc-tilgjenelig i dag. Nytt nick der også, eller borteborte? Hun er fremdeles på diskusjon.no. (Men det er kanskje ikke tillatt å fortelle?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. januar 2015 #33 Del Skrevet 23. januar 2015 Hun er fremdeles på diskusjon.no. (Men det er kanskje ikke tillatt å fortelle?) Hei Arabella Jeg tror jeg skal holde meg til ett forum, nei, jeg er faktisk overbevist om at jeg skal holde meg her. Og nå tar jeg helg om noen strakser (det vil vel si om en time - halvannen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. januar 2015 #34 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) . Endret 23. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 23. januar 2015 #35 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg savner Borghild jeg. Hun var kul. Savner kv84 også. Sikkert flere også. Mange gode brukere som har forsvunnet, husker bare ikke alle navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 24. januar 2015 #36 Del Skrevet 24. januar 2015 Ryddet for spekulasjoner. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. januar 2015 #37 Del Skrevet 25. januar 2015 Neimenn har Fenrir også forsvunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 29. januar 2015 #38 Del Skrevet 29. januar 2015 Gjest har slettet seg. Koselig om du ogsá vil komme tilbake igjen hit Gjest! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. januar 2015 #39 Del Skrevet 29. januar 2015 Gjest har slettet seg. Koselig om du ogsá vil komme tilbake igjen hit Gjest! What? Hadde hun ikke vært her siden 2006 og så sletter hun en så gammel og ganske godt kjent bruker? ): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 29. januar 2015 #40 Del Skrevet 29. januar 2015 Gjest har slettet seg. Koselig om du ogsá vil komme tilbake igjen hit Gjest! Er det sant? Jeg har sansen for Gjest. Kom tilbake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå