Gå til innhold

Snus - av og til. Like skadelig?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er der farlig å snuse av og til? Si at jeg snuser en boks, hvor skadelig kan det være ?:P

Anonymous poster hash: 55fd6...1eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får i deg nikotin og alt mulig dritt uavhengig om du snuser èn boks, eller snuser hver dag.



Anonymous poster hash: faeec...17d
Skrevet

Klart det er mindre skadelig å bare snuse en sjelden gang fremfor regelmessig. Men det er ikke bra for deg.

Men så er det mye man putter i seg/gjør som ikke er bra. Det er ikke heldig å dra på fylla heller, eller å spise mye godteri, eller å ligge timesvis i solen... eller whatever. Jeg hadde ikke stresset om du bare unner deg en snus innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...