AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Er der farlig å snuse av og til? Si at jeg snuser en boks, hvor skadelig kan det være ?Anonymous poster hash: 55fd6...1eb
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Du får i deg nikotin og alt mulig dritt uavhengig om du snuser èn boks, eller snuser hver dag. Anonymous poster hash: faeec...17d
Ferny Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Klart det er mindre skadelig å bare snuse en sjelden gang fremfor regelmessig. Men det er ikke bra for deg. Men så er det mye man putter i seg/gjør som ikke er bra. Det er ikke heldig å dra på fylla heller, eller å spise mye godteri, eller å ligge timesvis i solen... eller whatever. Jeg hadde ikke stresset om du bare unner deg en snus innimellom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå