AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Var på en merkelig date som utviklet seg til trekant med daten min og kompisen hans - og mange spørsmål siden surret gjennom hodet mitt. For det første - whats in it for the boys? To gutter og en jente liksom.. For det andre: Dette kan da aldri bli noe mer mellom meg og daten min? For det tredje: Hvis daten min var oppriktig interessert, ville han vel aldri delt meg med kompisen? For det fjerde: Hva skal ei jente foreta seg i en trekant for å "håndtere" begge to? Jeg var heldig i den forstand, for de tok begge all kontrollen og jeg slapp å gjøre noe særlig, men hva hvis de ikke hadde gjort det a? Haha - jeg er ikke så veldig erfaren på det seksuelle i det hele tatt, så alt er for meg i grunnen veldig nytt. Takk for svar og innspill! Andre som har hatt en sånn merkelig date? Anonymous poster hash: d432c...395
Mrs.Under Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Du har ikke vært på date. Du har vært på et sextreff. Selvsagt hadde guttene avtalt dette på forhånd. Han du omtaler som date blir du aldri å få noe seriøst med. Treffer du han igjen, så blir det sex med han og/eller kompisen hans. Om du syns det var ok, så har du to FF i en smell, men noe romantisk eventyr av dette, kan jeg garantere deg at det IKKE blir! Hva du skal gjøre i en trekant, tja, du har da to armer og flere hull, bruk kroppen din og fantasien, så går det av seg selv! 7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 jeg har ei veninne som havnet i trekant med ei annen jente og en fyr etter en fest. Min veninne og fyren datet en god stund etterpå, de tok det som at det verste var gjennomført og det viste seg å være en god start. Det var fysisk avstand som knakk det forholdet-. Anonymous poster hash: dd4e9...ffd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Du har ikke vært på date. Du har vært på et sextreff. Selvsagt hadde guttene avtalt dette på forhånd. Han du omtaler som date blir du aldri å få noe seriøst med. Treffer du han igjen, så blir det sex med han og/eller kompisen hans. Om du syns det var ok, så har du to FF i en smell, men noe romantisk eventyr av dette, kan jeg garantere deg at det IKKE blir! Hva du skal gjøre i en trekant, tja, du har da to armer og flere hull, bruk kroppen din og fantasien, så går det av seg selv! Haha, ja - du har nok helt rett. Fant etterpå ut at alt som skjedde hele kvelden var lagt opp mot hvordan natten ble. Jeg ville jo egentlig bare ha han daten min - ikke kompisen. Det hele var bare merkelig, men tja - nok en erfaring.. Tar neppe kontakt med ham/dem igjen. Hvor mange partnere mener dere forresten en kan ha før man blir regnet som løs? Ts Anonymous poster hash: d432c...395
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Haha, ja - du har nok helt rett. Fant etterpå ut at alt som skjedde hele kvelden var lagt opp mot hvordan natten ble. Jeg ville jo egentlig bare ha han daten min - ikke kompisen. Det hele var bare merkelig, men tja - nok en erfaring.. Tar neppe kontakt med ham/dem igjen. Hvor mange partnere mener dere forresten en kan ha før man blir regnet som løs? Ts Anonymous poster hash: d432c...395 Så mange du vil. Kos deg, ha det gøy og få erfaringer. En fremtidig partner har ingen krav på å vite hvor mange du har ligget med uansett. Anonymous poster hash: 07987...d59 1
Nanami Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 En jeg kjenner pleier å gjøre sånn med kompisen. Han går ut og treffer en jente, kompisen er med som "sjåfør". Ender opp med at de har trekant. Hver gang. De har rimelig syk fantasi, og det jeg har fått høre er helt merkelig. De er også helt klare at jenter som blir med dem ikke er kjærestematetiale. Ville helller prøvd å finne noen som ikke ville dele deg allerede på første date. Noen tenner jo på den slags, men på første date skal man vel bli kjent med hverandre. 2
draug 75 Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Hmm. Friskt gjort. Du fikk kjørt deg, i alle fall. Og det ser ut for at du kom fra det rimelig hel. Så jeg synes du skal ta vare på det minnet.
Gjest FruKG Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Om daten din er som min mann så kan det bli noe mer, spørsmålet blir vel heller om dette var noe du likte. Når jeg møtte min mann første gang så hadde jeg sex med flere av kompisene hans. Så det kan utvikle seg til noe mer om du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Hmm. Friskt gjort. Du fikk kjørt deg, i alle fall. Og det ser ut for at du kom fra det rimelig hel. Så jeg synes du skal ta vare på det minnet. For en hyggelig kommentar! Du fikk meg til å smile, og det var flott! Jeg har nemlig hatt litt kvaler ovenfor dette, men nå kan jeg både le og riste på hodet av det hele. Ha en fin dag! TS Anonymous poster hash: d432c...395 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Om daten din er som min mann så kan det bli noe mer, spørsmålet blir vel heller om dette var noe du likte. Når jeg møtte min mann første gang så hadde jeg sex med flere av kompisene hans. Så det kan utvikle seg til noe mer om du ønsker. I utgangspunktet ønsker jeg fortsatt bare å ha han som opprinnelig var daten min, så da tviler jeg vel på at dette kan bli noe mer.... :-( TS Anonymous poster hash: d432c...395
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå