AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Ble operert for snapping scapula i dag (skulderblad). Rett før jeg sovna sa de at jeg var klar for støping? Hva betyr dette? Jeg er bare nysjerrig haha Anonymous poster hash: a6da0...f0d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Det er da de tegner på deg. De tegner opp hodet på overarmsbeinet, hvor skulderbladet går, hvor kragebeinet går osv på skulderen Anonymous poster hash: 92205...8aa
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Det er da de tegner på deg. De tegner opp hodet på overarmsbeinet, hvor skulderbladet går, hvor kragebeinet går osv på skulderen Anonymous poster hash: 92205...8aa men dette gjorde jo kirurgen før jeg kom inn på stua? Anonymous poster hash: e863f...82b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå