AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har en Toshiba TV som er svært humørsyk når det kommer til HDMI-kabelen. Om jeg så mye som puster på den mister jeg bildet. TVen later som at den ikke står i, og jeg får hverken lyd eller bilde. Lar jeg det gå noen timer, eller venter natten over virker alt som det skal. Helt til jeg så vidt er borti HDMI-kabelen. Andre ganger sitter jeg midt i en film før bildet plutselig forsviner noen sekunder. Så får jeg se et par minutter film før skjermen blir sort. Av og på. Nå er det tredje dagen at TVen later som om jeg ikke har satt i HDMI-kabelen. Og jeg holder på å bli sprø! Kabelen er dyttet helt inn. Jeg får ikke bilde selvom jeg sitter og forsiktig dytter kabelen litt opp eller ned. Jeg har prøvd to forskjellige kabler, og flere forskjellige maskiner (dekoder, DVD, PC). Jeg har prøvd HDMI-kabelen i alle tre hull på TVen. Det skjer ingenting! Når jeg kobler dekoder og TV med scart får jeg bilde og lyd, men jeg får også noen undertekster fra Tekst-TV fra en annen kanal enn den jeg ser på. Og bildet er skurrete. Uholdbart. Jeg aner ikke hvor TVen er kjøpt da det var min eks som kjøpte den. TVen er tre år gammel og har vært like humørsyk hele tiden, men min eks påsto det ville gå over. Hva kan jeg prøve? Anonymous poster hash: 71152...b7f
Hirondelle Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 (endret) Det kan jo hende det rett og slett er HDMI-kabelen det er noe galt med, og ikke TV-inngangen? NVM det står jo der at du har prøvd to forskjellige kabler Endret 19. mars 2015 av LaurenC
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå