Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Etter å ha lest denne tråden var jeg sikker på at dette skulle være helt forferdelig, men det var det jo slett ikke!

Anonymous poster hash: 5f22a...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Etter å ha lest denne tråden var jeg sikker på at dette skulle være helt forferdelig, men det var det jo slett ikke!

Anonymous poster hash: 5f22a...5da

Neivel? Vennligst utdyp.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg ble skikkelig flau over hvor ekkelt hun dama snakka til han. Stakkars gutt.

Anonymous poster hash: 7783e...006
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Etter å ha lest denne tråden var jeg sikker på at dette skulle være helt forferdelig, men det var det jo slett ikke! Anonymous poster hash: 5f22a...5da

Jo det er det faktisk. Men det er jo ikke alle som er så empatiske at de forstår det da.

Anonymous poster hash: 0ed78...e48

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fortjent, ja. Faktisk så ser de slemme og kalde ut. Og ja, de er "nobodies", aldri sett eller hørt om dem før.

Likte det godt. :)

Anonymous poster hash: e81b8...f4e

det er jo fordi de er kjent i sitt hjemland new zealand :P

Anonymous poster hash: 53a43...d46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dommerne på den australske X-Factoren mobbet en deltaker. De kom med svært spydige kommentarer som var alt annet enn saklige, fikk vondt av å se på videoklippet, og kan ikke forstå at noen kan oppføre seg slik mot andre, og på en live-sending i tillegg, de dummet seg ut delux, men samtidig er det greit at folk får se hvem de virkelig er.

https://www.youtube.com/watch?v=oeE168Th6AI

Anonymous poster hash: e81b8...f4e

Og det er X-FACTOR New Zealand ikke den australske, det er en forskjell, look it up!

• Liker 1
Skrevet

Haha, programlederen så jo også slik ut. For noen grusomme folk, godt de fikk sparken

Akkurat det jeg tenkte også!

Syntes sangeren lignet mer på programlederen enn dommeren. Fikk han skjennepreken da han kom på scenen også?

Skrevet (endret)

De har fått sparken nå, veldig fortjent. Både hun og mannen er nobodies.

Anonymous poster hash: 640fb...51d

Har de? Veldig bra! Det går ikke an å oppføre seg sånn!

Kunne du legge ut link? Fikk lyst til å lese :)

Endret av smalls
Skrevet

Dette har ingen ting med å være mobbere. Hun er rett og slett ett rævhål som ikke kan oppføre seg.

Anonymous poster hash: 5e53d...387

Du beskrev nettopp alle mobbere i verden, så jeg forstår ikke hvordan dette har "ingen ting med å være mobbere" å gjøre. Mobbere er ikke sofistikerte mennesker akkurat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen?! Hun med parykken er jo helt på trynet! Usmakelig og frekk som fy.

Anonymous poster hash: 95635...c3f

AnonymBruker
Skrevet

Har de? Veldig bra! Det går ikke an å oppføre seg sånn!

Kunne du legge ut link? Fikk lyst til å lese :)

står på vg blant annet.... ellers har man noe som heter GOOGLE....

Skrevet

står på vg blant annet.... ellers har man noe som heter GOOGLE....

Jada, jeg bare spurte jeg.

AnonymBruker
Skrevet

viser de dette programmet på tv? hvilken kanal?

Anonymous poster hash: e002e...211
Gjest Belle âme
Skrevet

Skjønner ikkje koffor ho reagerte sånn?

Er ho bare heilt mentalt sjuk?!

AnonymBruker
Skrevet

Psyko kjerring! For en oppførsel. Hvem er det hun tror hun er egentlig? Han kopierer ikke mannen din! Er det virkelig mulig? Hårreisende.

Takk og pris de fikk sparken. Det var til pass for de..

Anonymous poster hash: 22f53...4c0

Skrevet

Haha, mannen hennes ser jo ut som alle andre gjør nå for tiden. Samme hårsveisen, helt vanlig dress. I tillegg er det litt spesielt å kun kommentere klærne hans, regner med han ikke holdt moteshow på scenen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er jo ikke et forsøk på en unnskyldning engang? Jeg tror veldig på at dommerne har blitt oppfordrer til å være ærlige - om syngingen!

Jeg tror ikke noe på at noen i produksjonen ba de si at en deltager minnet de om Psycho og ikke hadde noen som helst respekt for egenhet og kreativitet. Det er vel mer "Du sang falskt i dag, skjerp deg til neste gang" som produksjonen ønsker.

edit: det gikk litt fort på mobilen :P

Endret av melly666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...