AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Dommerne på den australske X-Factoren mobbet en deltaker. De kom med svært spydige kommentarer som var alt annet enn saklige, fikk vondt av å se på videoklippet, og kan ikke forstå at noen kan oppføre seg slik mot andre, og på en live-sending i tillegg, de dummet seg ut delux, men samtidig er det greit at folk får se hvem de virkelig er. https://www.youtube.com/watch?v=oeE168Th6AI Anonymous poster hash: e81b8...f4e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Syns han var utrolig flink til å takle situasjonen. Creds til han. Anonymous poster hash: 8df8a...e55 9
koskenkorva Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Oi, stakkars dude. Forresten hvordan ser mannen til hu cruella de ville ut? Siden hu sa han prøvde å kopiere han. Skjønte ikke helt greia..
smygende_lodde Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Han går jo kledd helt "vanlig". Så da kan jo ikke akkurat mannen hennes være så SYKT original heller. 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 De har fått sparken nå, veldig fortjent. Både hun og mannen er nobodies. Anonymous poster hash: 640fb...51d 4
dillyduzit Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Syntes det var fint med hun siste som pratet jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Syns han var utrolig flink til å takle situasjonen. Creds til han. Anonymous poster hash: 8df8a...e55 Det syns jeg også, men du ser på blikket hans at han blir satt ut og lei seg. Jeg ble helt sjokkert, ekle og idiotiske begge to, de passer i hvert fall bra sammen, så ikke rart at de er gift med hverandre. Anonymous poster hash: e81b8...f4e 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Vanligvis driter jeg i slikt, men her reagerer jeg faktisk. Fy faen så stygge ord som kom ut fra de kjeftene. Og kopi? Fordi han har på seg dress? Hva faen. Fader for noen kvalme folk. Anonymous poster hash: c675b...eda 3
Florence Skrevet 16. mars 2015 #9 Skrevet 16. mars 2015 Oi, stakkars dude. Forresten hvordan ser mannen til hu cruella de ville ut? Siden hu sa han prøvde å kopiere han. Skjønte ikke helt greia.. Ektemannen hennes er han blonde som sitter ved siden av henne. Jeg aner ikke hvordan de fikk for seg at dette var akseptabelt å si. Og jeg håper de har fått høre det av alle som kjenner de, for det er virkelig smålige greier. Å sitte der å angripe en mann for å ha på seg dress som om ektemannen hennes er den første sangeren i hele verden som har hatt det?? Det er faktisk så dumt at jeg ikke kan forstå det. Spesielt ironisk er det når man sjekker Twitter-kontoen til Willy Moon, han har bare 14 000 følgere. Ikke akkurat i verdensklasse, og ikke den eneste med den klesstilen. Hadde jeg vært foreldrene dems hadde jeg skammet meg skikkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #10 Skrevet 16. mars 2015 Oi, stakkars dude. Forresten hvordan ser mannen til hu cruella de ville ut? Siden hu sa han prøvde å kopiere han. Skjønte ikke helt greia.. Mannen satt ved siden av, han var dommer han også. Mannen så helt ordinær ut, så kan ikke forstå hva de mener med at deltakeren kopierte ham. Hva som er så spesielt og særegent med dress og hvit skjorte, liksom. Han går jo kledd helt "vanlig". Så da kan jo ikke akkurat mannen hennes være så SYKT original heller. Riktig. Hva er så originalt med dressklær? Anonymous poster hash: e81b8...f4e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #11 Skrevet 16. mars 2015 De har fått sparken nå, veldig fortjent. Både hun og mannen er nobodies. Anonymous poster hash: 640fb...51d Fortjent, ja. Faktisk så ser de slemme og kalde ut. Og ja, de er "nobodies", aldri sett eller hørt om dem før. Syntes det var fint med hun siste som pratet jeg. Likte det godt. Anonymous poster hash: e81b8...f4e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #12 Skrevet 16. mars 2015 Vanligvis driter jeg i slikt, men her reagerer jeg faktisk. Fy faen så stygge ord som kom ut fra de kjeftene. Og kopi? Fordi han har på seg dress? Hva faen. Fader for noen kvalme folk. Anonymous poster hash: c675b...eda Jeg blir heller ikke særlig provosert, men dette var å gå laaangt over streken. "Kritikken" er helt på trynet, usaklig og primitiv. Og ja, hva kopierte han egentlig? Den dressen og den hvite skjorta? Og hvis han hadde kopiert et mer originalt antrekk, gjør det at han fortjener å få slike uaklige og direkte frekke ting slengt i trynet? Anonymous poster hash: e81b8...f4e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #13 Skrevet 16. mars 2015 Fortjent, ja. Faktisk så ser de slemme og kalde ut. Og ja, de er "nobodies", aldri sett eller hørt om dem før. Anonymous poster hash: e81b8...f4e Mener du at de er nobodies fordi du aldri har hørt om de før?? Ikke syntes jeg de mobbet heller. Dette har ingen ting med å være mobbere. Hun er rett og slett ett rævhål som ikke kan oppføre seg. Ufint og håper det dreper karrieren til begge to. Anonymous poster hash: 5e53d...387
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #14 Skrevet 16. mars 2015 Mener du at de er nobodies fordi du aldri har hørt om de før?? Ikke syntes jeg de mobbet heller. Dette har ingen ting med å være mobbere. Hun er rett og slett ett rævhål som ikke kan oppføre seg. Ufint og håper det dreper karrieren til begge to. Anonymous poster hash: 5e53d...387 Ja, de er nobodies i denne sammenhengen, har verken sett eller hørt om dem før. Nå er de artister, men for meg er de nobodies, og oppførselen deres gjør dem også til tapere i mine øyne. Og ordet "mobbing" kan brukes i flere sammenhenger. Nei, dette har ikke (så vidt jeg vet) skjedd gjentatte ganger, men slik oppførsel karakteriserer jeg som mobbing. Anonymous poster hash: e81b8...f4e 2
Jolene Skrevet 16. mars 2015 #15 Skrevet 16. mars 2015 For noen lavtstående individer :hakeslepp: . Kudos til han fyren for å ikke svare krasst tilbake, for sånn oppførsel?! Herrefred! 4
smygende_lodde Skrevet 16. mars 2015 #16 Skrevet 16. mars 2015 Haha, programlederen så jo også slik ut. For noen grusomme folk, godt de fikk sparken 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #17 Skrevet 16. mars 2015 Ektemannen hennes er han blonde som sitter ved siden av henne. Jeg aner ikke hvordan de fikk for seg at dette var akseptabelt å si. Og jeg håper de har fått høre det av alle som kjenner de, for det er virkelig smålige greier. Å sitte der å angripe en mann for å ha på seg dress som om ektemannen hennes er den første sangeren i hele verden som har hatt det?? Det er faktisk så dumt at jeg ikke kan forstå det. Spesielt ironisk er det når man sjekker Twitter-kontoen til Willy Moon, han har bare 14 000 følgere. Ikke akkurat i verdensklasse, og ikke den eneste med den klesstilen. Hadde jeg vært foreldrene dems hadde jeg skammet meg skikkelig. Ja, er det rart at det finnes mobbing, når det finnes folk som syns at en person fortjener å få slike ord slengt i trynet fordi han har på seg en dress og fordi de mener at han kopierer ham? For noen gode forbilder de er, veldig fornøyd med at de fikk sparken. Kvalmende, rett og slett. Anonymous poster hash: e81b8...f4e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #18 Skrevet 16. mars 2015 Syns han var utrolig flink til å takle situasjonen. Creds til han. Anonymous poster hash: 8df8a...e55 Creds til ham. Tenk at han kan si "you're beautiful" til den dama etter alt hun sa til ham. Det kaller jeg klasse! Anonymous poster hash: e81b8...f4e 6
Jolene Skrevet 16. mars 2015 #19 Skrevet 16. mars 2015 Man kan jo si at Willie Moon har kopiert Johnny Cash - the man in black! Så om det er noen som kopierer noens stil, så må det være han.
Example Skrevet 17. mars 2015 #20 Skrevet 17. mars 2015 Synes det er godt å se hun siste dommeren der stå opp for han til slutt Og de to idiotene har vel klart å begå karriereselvmord. Sånn kan det gå når man plutselig blir for høy på seg selv, og tror man kan si hva man om andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå