AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Etter en UVI i januar, sliter jeg sånn. Fikk antibiotika, så bakteriene skal være borte. Tester hvertfall negativt på prøver og dyrkning. Men det gjør så himla vondt. Stikker og brenner når jeg tisser, og etterpå. Nå har jeg operert ett kne, å går på sterke smertestillende. Fortsatt gjør underlivet vondt. Hva gjør jeg?? Tips? Noe preparater jeg kan spørre legen om? Noe jeg må slutte spise? Anonymous poster hash: 03454...e0f
Colorama Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Hei! Har du hørt om interstitiell cystitt? Søk på det, det er mange tråder om det. Håper ikke det er det du har, men det kan være at det er sånn det begynner. Det var slik med meg. Du kan jo spørre legen om dette også. Forresten så fungerer ikke smertestillende mot smertene ved UVI... God bedring!
Buddhahode Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Testet deg for klamydia? Kan gi sånne symptomer det også.
Colorama Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Testet deg for klamydia? Kan gi sånne symptomer det også. Og mycoplasma!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Etter en UVI i januar, sliter jeg sånn. Fikk antibiotika, så bakteriene skal være borte. Tester hvertfall negativt på prøver og dyrkning. Men det gjør så himla vondt. Stikker og brenner når jeg tisser, og etterpå. Nå har jeg operert ett kne, å går på sterke smertestillende. Fortsatt gjør underlivet vondt. Hva gjør jeg?? Tips? Noe preparater jeg kan spørre legen om? Noe jeg må slutte spise? Anonymous poster hash: 03454...e0f Det du må gjøre er å få fastlegge il å henvise deg til sykehus for å sjekke om dette er noe annet og verre. At vedkommende ikke har gjort det alt er noe klanderverdig, men ring i morgen tidlig og be om enten å få snakke kort med lege eller om en hastetime. Henvisning bør gå raskt.Anonymous poster hash: 90965...550
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Testet deg for klamydia? Kan gi sånne symptomer det også. Og mycoplasma! Det du må gjøre er å få fastlegge il å henvise deg til sykehus for å sjekke om dette er noe annet og verre. At vedkommende ikke har gjort det alt er noe klanderverdig, men ring i morgen tidlig og be om enten å få snakke kort med lege eller om en hastetime. Henvisning bør gå raskt.Anonymous poster hash: 90965...550 Har testet meg. Har ingen kjønnssykdom. Har også vært på sykehuset, der det ente med cystoskopi i narkose fordi det var så vondt.. Men de finner ingenting, og sier det ikke er noe de kan hjelpe meg med. Er så lei meg, fordi jeg er så ung å dette ødelegger så mye.. Anonymous poster hash: 03454...e0f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Hei! Har du hørt om interstitiell cystitt? Søk på det, det er mange tråder om det. Håper ikke det er det du har, men det kan være at det er sånn det begynner. Det var slik med meg. Du kan jo spørre legen om dette også. Forresten så fungerer ikke smertestillende mot smertene ved UVI... God bedring! Legen sier det ikke er det, fordi jeg klarer holde meg natta gjennom uten å gå på toalettet.. Anonymous poster hash: 03454...e0f
Colorama Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Legen sier det ikke er det, fordi jeg klarer holde meg natta gjennom uten å gå på toalettet.. Anonymous poster hash: 03454...e0f ÅÅÅHH dette gjør meg så sint! Det har INGENTING med saken å gjøre! Selvom det kan være et av symptomene å gå på do ofte, så bør ikke sykdommen utelukkes. De kan ihvertfall ikke bare si "nei det er ikke det" og heller ikke ha noe svar på hva det kan være... Jeg har hatt IC og det tok noen leger før jeg ble tatt alvorlig, fordi det er veldig lite kunnskap ute og går om dette, til og med blant spesialister. Jeg måtte ikke gå på do ofte selvom jeg hadde IC. Håper det er en annen forklaring, men du må bare stå på ditt og kjempe for å finne et svar. Jeg føler med deg, og vet hvordan det er å ha blære-problemer. Ønsker deg alt godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå