Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ligger i kcal overskudd og trener styrke regelmessig vil du legge på deg muskler, du kan ikke kun "spise" på deg muskler. Testosteron-nivået ditt påvirkes av veldig mange ting, fettprosent, muskelmasse og hva du spiser har mye innvirkning på dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nærmer meg 30 (!), men ser fremdeles ut som en 18-åring nesten. Bortimot null skjeggvekst, og hårvekst på resten av kroppen. Hår på bein og armer er av det pjuskete slaget.. Brystet er bart som en barnerumpe.

Ellers har jeg en ganske pinglete fysikk, og klarer ikke legge på meg særlig med muskler (dette kan ha noe med kosthold og lite styrketrening å gjøre), selv om jeg ikke er syltynn heller.

Hvis jeg først legger på meg så blir det rundt mageregionen, slik at det hele blir litt usymmetrisk. Derfor syns jeg det er bedre å være helslank, enn å gå rundt med en voksen midje og tynn ellers.

Kan dette ha noe med testosteronnivå å gjøre? Noe jeg kan gjøre, spise for å bedre dette?

Jeg innrømmer at kostholdet består i for mye fabrikkert mat, sukker og salt. Jeg sliter med å spise skikkelig sunt, men får i meg mye grønt/frukt og jeg trener ganske mye (ikke styrketrening).

Det kan høres ut som du har lavt testosteron.

Og det kan være flere grunner til det. Først og fremst bør du få en orden på kostholdet ditt.

Anonymous poster hash: d2548...36e

AnonymBruker
Skrevet

Det kan høres ut som du har lavt testosteron.

Og det kan være flere grunner til det. Først og fremst bør du få en orden på kostholdet ditt.Anonymous poster hash: d2548...36e

Og begynn å tren styrke...

Anonymous poster hash: d2548...36e

AnonymBruker
Skrevet

Ta en sjekk hos legen, så er du på den sikre siden.

Men det kan også handle om genetikk, kosthold og trening. Han som blir verdensmester i maraton, kommer aldri til å bli verdensmester i 100 meter sprint, og omvendt. Det er en grunn til at noen er gode på å klatre i fjellene under Tour de France, mens andre er spurtkanoner.

Anonymous poster hash: b3179...e7a
AnonymBruker
Skrevet

Tror veldig mye er genetikk. Så lenge du trener, og spiser nogenlunde sunt, så syns jeg heller du skal fokusere på å være stolt av den du er. Noen er naturlig slanke, andre er kraftigere bygd. Kjedelig om alle skulle være like.

Anonymous poster hash: 9c23d...782

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 17.3.2015 den 0.43, AnonymBruker skrev:

.

Endret av mann_86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...