Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer, når i svangerskapet er det egentlig magen vokser mest og fortest? Regner med dette varierer en del fra person til person, men det finnes kanskje et gjennomsnitt?

Anonymous poster hash: 77872...126
Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg begynnte å få mage i uke 22, men nå etter uke 37 synes jeg den har vokst mest. Sannsynligvis er den så stor nå i 40+2 fordi den har sunket

AnonymBruker
Skrevet

Vokser mest fra uke 18-25. Gidder ikke å fine kilde, men du kan jo Google det opp hvis du trenger mer info:)

Anonymous poster hash: 81385...687
Skrevet

Min vokste mest fra uke 32-34.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vokser mest fra uke 18-25. Gidder ikke å fine kilde, men du kan jo Google det opp hvis du trenger mer info:)

Anonymous poster hash: 81385...687

Det er veldig individuelt. Lurer også på hvordan du får det til å stemme når fosteret vokser mest de siste 3 ukene. Hos meg har iallefall magen vokst mest etter uke 30, og nå kan den godt stoppe å vokse

Skrevet

Etter uke 30 hos meg

Skrevet

Fra 30 uker og utover hos meg. Jeg er høy så det tar tid før magen ser tilsvarende stor ut som det ukesantallet jeg er på i graviditeten. Først når det ikke er så god plass for magen å vokse i høyden. Magen har vokst ekstra mye fra 36 uker.

Skrevet

Jeg føler magen har vokst utrolig mye de siste 6 ukene, det er også de siste 6 ukene jeg har begynt å legge på meg (ca. 0,5 kg i uken). Håper egentlig veksten roer seg litt, for føler meg stor og det er tungt og ubehagelig...er 31 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...