Gå til innhold

Hvordan få eldre menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv 33. Jeg kunne godt tenke meg kjæreste som er i midten av 20-årene. Jeg ville heller ikke opplevd det som spesielt flaut overfor venner og familie.

Jeg kan godt merke når jeg møter jevnaldrende venninner som jeg vokste opp sammen med, at de begynner å se veldig voksne ut. Jeg opplever derimot at jeg selv fortsatt er 25 "oppe i hodet", jeg tror ikke at jeg har endret meg noe vesentlig siden jeg ble 20 i forhold til interesser og livsstil. Jeg har selvsagt også blitt voksen, men det kjenner jeg ikke på selv.

Haha! Selvinnsikt kommer altså ikke med alder? ta deg sammen!

Anonymous poster hash: 6a781...f29

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tenker jeg på forhold. Jeg er 25 år, ser ung ut for alderen, men syns alle gutter jeg møter i 20-årene er veldig umodne i forhold til meg. Dessverre omgås jeg få mennesker i 30-årene (utenom bror og hans kjæreste, men de har ingen aktuelle kompiser). Treffer mest jevngamle gutter, og det funker bare ikke.

Jeg er ferdig utdannet og har en god jobb, men bor i kollektiv for å få spart litt. Tror dere dette er veldig negativt for en mann som kanskje er 10 år eldre?

Tror bare jeg ikke klarer å finne noen som passer meg med mindre jeg går en del år opp i alder. Hva syns dere menn i 30-årene om å date en jente som kanskje er 8-10 år yngre? Er det flaut? Og hvor finner jeg dere, er det noen utesteder i Oslo som er å anbefale? Syns alle jeg møter ute er under 25 år.

Anonymous poster hash: e37ee...799

Du får begynne å gå på utesteder med 23 års grense ..
Skrevet

Haha! Selvinnsikt kommer altså ikke med alder? ta deg sammen!

Anonymous poster hash: 6a781...f29

Er mange som ikke ser ut eller oppfører seg som den alderen de er i

Skrevet

Åtte til ti år går bare greit i den alderen du er i nå. De fleste menn på 35 år har ingen problemer med det :)

Men tenk deg om hvis du har tenkt å ha ham lenge. Jeg er 50, og kunne aldri ha tenkt meg en mann på 60 år. Menn flest forfaller raskere enn kvinner etter fylte 40.

Eh hvilken rolle spiller det når man er over 50? Om ts hsvner i et forhold med en på 35 nå og de fortsatt har holdt sammen til hun er i 50 åra. Skal hun da være så barnslig og dumpe han pga utseendet??

Skrevet

Er dette virkelig en problemstilling ? Menn generelt er ju ikke akkurat fremmed for jenter i tjue årene såvidt jeg har forstått.

Skrevet

25 er jo voksent. Da syns jeg ikke en på 35 er for gammel.

Skrevet

Ryddet for kontaktannonse.

irrlys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Youngstorvet, løkka, Tjuvholmen, Vulkan..... De fleste utestedene i Oslo har jo 23/25 års grense, så det mangler ikke akkurat på "eldre" :P

Anonymous poster hash: 42439...af9
Skrevet

Eh hvilken rolle spiller det når man er over 50? Om ts hsvner i et forhold med en på 35 nå og de fortsatt har holdt sammen til hun er i 50 åra. Skal hun da være så barnslig og dumpe han pga utseendet??

Jeg mente overhodet ikke utseendet. Men både fysisk og mentalt merkes aldersforskjell bedre jo eldre man blir.

Det er selvsagt store individuelle forskjeller, men generelt har jeg inntrykk av at kvinner over 50 er mer fysisk aktive og mer sosiale enn menn på samme alder. Jeg kjenner mange kvinner på min egen alder som klager over at de har problemer med å få mannen ut av godstolen.

Skrevet

Jeg mente overhodet ikke utseendet. Men både fysisk og mentalt merkes aldersforskjell bedre jo eldre man blir.

Det er selvsagt store individuelle forskjeller, men generelt har jeg inntrykk av at kvinner over 50 er mer fysisk aktive og mer sosiale enn menn på samme alder. Jeg kjenner mange kvinner på min egen alder som klager over at de har problemer med å få mannen ut av godstolen.

Da jeg var 20 hadde jeg et forhold til en som var 17 år eldre enn meg. Det gikk fint...men da jeg var 30 ble jeg sammen med en som er 3 år yngre enn meg, og himmel for en forskjell! :wow::plystre::rodmer: Eks'en var da blitt 47 år, og da begynner det å merkes med stor aldersforskjell.

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 17.3.2015 den 23.32, ops2 skrev:

Da jeg var 20 hadde jeg et forhold til en som var 17 år eldre enn meg. Det gikk fint...men da jeg var 30 ble jeg sammen med en som er 3 år yngre enn meg, og himmel for en forskjell! :wow::plystre::rodmer: Eks'en var da blitt 47 år, og da begynner det å merkes med stor aldersforskjell.

Og dere er sammen fremdeles? 🤔

Anonymkode: 53449...29c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dere er sammen fremdeles? 🤔

Anonymkode: 53449...29c

Tvilsomt! Det er jo over to år siden det innlegget ble skrevet...

Anonymkode: ed484...b89

AnonymBruker
Skrevet
På 17. mars 2015 den 19.34, Zienna skrev:

På 17. mars 2015 den 23.32, ops2 skrev:

Signerer disse to. Er 39, mannen 51. Ikke å anbefale. 

Anonymkode: 76349...86a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 25 da jeg traff mannen min. Han er nesten 9 år eldre! Nå er jeg 40 og han snart 50.... kan love vi er på 2 forskjellige stadier i livet! Skulle jeg valgt på nytt, hadde alder vært kjempeviktig. Han skulle vært max 1 år eldre, og helst 1-4 år yngre! 

Anonymkode: 3db4f...28c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 17.3.2015 den 1.20, Maleficenta skrev:

Nei, men det er STOR sjanse for at de er på totalt forskjellige steder i livet! Vet nøyaktig hva jeg snakker om ;)

Anonymkode: 3db4f...28c

• Liker 1
Skrevet
Sitat

Menn flest forfaller raskere enn kvinner etter fylte 40.

Tuller du? I min omgangskrets, (ca. 10stk á 45-50 år), er det en mann som er overvektig, resten er slank til godt trent, og dette er ikke noe nisjemiljø hvor vi har blitt kjent gjennom en "aktiv" hobby, men menn jeg har kjent siden barne- og tenårene.

Dette gjelder også mannfolka i 40-50 segmentet jeg treffer gjennom trening, hobby og jobb, ofte ser mange bedre ut, og er bedre trent, enn det de gjorde/var i 20-årene.

Nå er ikke jeg veldig overfladisk, men det hører til ekstrem sjeldenhet at jeg ser "stunning" kvinner på min alder, og jeg trener på flere treningssentre i en av norges største byer, (samme kjede), slik at jeg ser min skjerv av "aktive" kvinner som (prøver) å ta vare på seg selv.

Just for the record, jentunger på 25 er uinteressante for meg, da jeg foretrekker noen som har livserfaring som samtalepartner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...