AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Da tenker jeg på forhold. Jeg er 25 år, ser ung ut for alderen, men syns alle gutter jeg møter i 20-årene er veldig umodne i forhold til meg. Dessverre omgås jeg få mennesker i 30-årene (utenom bror og hans kjæreste, men de har ingen aktuelle kompiser). Treffer mest jevngamle gutter, og det funker bare ikke. Jeg er ferdig utdannet og har en god jobb, men bor i kollektiv for å få spart litt. Tror dere dette er veldig negativt for en mann som kanskje er 10 år eldre? Tror bare jeg ikke klarer å finne noen som passer meg med mindre jeg går en del år opp i alder. Hva syns dere menn i 30-årene om å date en jente som kanskje er 8-10 år yngre? Er det flaut? Og hvor finner jeg dere, er det noen utesteder i Oslo som er å anbefale? Syns alle jeg møter ute er under 25 år. Anonymous poster hash: e37ee...799
Gjest EspenAskeladd Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Vi vil ha yngre damer når vi kommer litt opp i årene, for å si det sånn. 1
Gjest SB1 Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Da tenker jeg på forhold. Jeg er 25 år, ser ung ut for alderen, men syns alle gutter jeg møter i 20-årene er veldig umodne i forhold til meg. Dessverre omgås jeg få mennesker i 30-årene (utenom bror og hans kjæreste, men de har ingen aktuelle kompiser). Treffer mest jevngamle gutter, og det funker bare ikke. Jeg er ferdig utdannet og har en god jobb, men bor i kollektiv for å få spart litt. Tror dere dette er veldig negativt for en mann som kanskje er 10 år eldre? Tror bare jeg ikke klarer å finne noen som passer meg med mindre jeg går en del år opp i alder. Hva syns dere menn i 30-årene om å date en jente som kanskje er 8-10 år yngre? Er det flaut? Og hvor finner jeg dere, er det noen utesteder i Oslo som er å anbefale? Syns alle jeg møter ute er under 25 år. Anonymous poster hash: e37ee...799 Hvordan du bor er ikke viktig for meg, ihvertfall. Skal jeg ta meg som eksempel (siden jeg ikke snakker for andre gutter), så er jeg ikke så opptatt av hvordan du bor, men heller hvordan du fremstår. Dvs. at du er trygg på deg selv i forhold til bosituasjonen din. Jeg har mange ustabile relasjoner bak meg og ser etter noe som er trygt og stabilt. Hvis du er moden for alderen, så ha tro på deg selv og jobb med selvfølelsen. Da tipper jeg du vil bli mer interessant for seriøse, eldre gutter :-). 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Det er ofte slik at unge mennesker har høyere tanker om seg selv og sin egen modenhet enn de har grunn til. Anonymous poster hash: c870b...7a5 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Det var litt av en problemstilling du Det er vel den enkleste sak i verden ville jeg tro... Jeg er 35. Ønsker meg en kjæreste i midten av 20-årene. Det er selvsagt ting som må være tilstede da, siden jeg ønsker noe seriøst. Visse personlighetstrekk og felles interesser/verdier må hun jo ha. Tror ikke dette blir et problem for deg TS Mange av oss vil ha yngre jenter.Anonymous poster hash: 085ba...c23 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Dette lurer jeg også på! Er 20 år selv, men menn på 20 er helt uaktuelt for meg Anonymous poster hash: e6274...c91
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er selv 21 år. Var ute i helga, og før jeg visste ordet av det stod jeg plutselig forann en mann på 34 år. Husker det ikke, men da jeg våkna hadde han sendt meg mld og ville på date med meg. Vi får se hva som skjer Anonymous poster hash: 01eea...161
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Det er ofte slik at unge mennesker har høyere tanker om seg selv og sin egen modenhet enn de har grunn til. Anonymous poster hash: c870b...7a5 TS her. Det er totalt likegyldig for meg om andre (som ikke en gang har møtt meg) mener jeg ikke er så moden som jeg skal ha det til, jeg syns selv jeg hadde passet bedre med en eldre fyr. Men her var det mye positivt å lese, så bra. Jeg bor i kollektiv fordi det er uaktuelt for meg å betale 9000-10.000 i husleie, og jeg prøver å få spart opp egenkapital. Skammer meg absolutt ikke over det. Liker også å reise utenfor Europa, så da er det virkelig verdt å ha litt lavere husleie. Men hvor er det dere "eldre" mannfolk går ut i Oslo? Ikke at jeg skal arrangere et KG-treff, men en pekepinn hadde vært fint. Anonymous poster hash: e37ee...799
Gresshoppa Skrevet 16. mars 2015 #9 Skrevet 16. mars 2015 Ut på byen, Tinder, Sukker.. Finnes mange muligheter 1
Trygve81 Skrevet 16. mars 2015 #10 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er selv 33. Jeg kunne godt tenke meg kjæreste som er i midten av 20-årene. Jeg ville heller ikke opplevd det som spesielt flaut overfor venner og familie. Jeg kan godt merke når jeg møter jevnaldrende venninner som jeg vokste opp sammen med, at de begynner å se veldig voksne ut. Jeg opplever derimot at jeg selv fortsatt er 25 "oppe i hodet", jeg tror ikke at jeg har endret meg noe vesentlig siden jeg ble 20 i forhold til interesser og livsstil. Jeg har selvsagt også blitt voksen, men det kjenner jeg ikke på selv.
waco Skrevet 16. mars 2015 #11 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er en trettiåtte år gammel mann. Når man er så tolerant som det jeg er så er 25 år ingen hindring.
Miklo Velka Skrevet 16. mars 2015 #12 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er 37, men hadde ikke hatt problemer med tanken på å date ei som er 10-12 år yngre enn meg.
Summers Skrevet 16. mars 2015 #13 Skrevet 16. mars 2015 Men hvor lett er det egentlig å finne noen å ha forhold med på byen?
Gjest Frank Slade Skrevet 16. mars 2015 #14 Skrevet 16. mars 2015 De fleste eldre menn hadde vært sjeleglad for en 25 år gammel kjæreste, så i forhold til alder er dette et ikke-eksisterende problem. Jeg er 30 og synes du er i eldste laget for min del.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #15 Skrevet 16. mars 2015 Men hvor lett er det egentlig å finne noen å ha forhold med på byen? Ikke så lett, men hvis jeg begynner å gå ut steder hvor klientellet er litt eldre øker jeg i alle fall sjansen. Har prøvd Sukker, men foreløpig ikke funnet noen aktuelle i den aldersgruppen. Anonymous poster hash: e37ee...799
Gjest Bruce Wayne Skrevet 16. mars 2015 #16 Skrevet 16. mars 2015 Men hvor lett er det egentlig å finne noen å ha forhold med på byen? I følge en artikkel om forhold og slikt som jeg leste for noen år siden så mente kun 5% av de spurte at byen var det beste stedet og møte en eventuell partner på. Gjennom felles bekjente fikk mest med 45%.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #17 Skrevet 16. mars 2015 I følge en artikkel om forhold og slikt som jeg leste for noen år siden så mente kun 5% av de spurte at byen var det beste stedet og møte en eventuell partner på. Gjennom felles bekjente fikk mest med 45%. Da ligger jeg litt dårlig ann. Som nevnt i første post har jeg ikke noen aktuelle venner av venner i den aldersgruppen. Har en bror på 34 og er litt med han og kjæresten + venner av dem, men de aller fleste der er etablert. Og jobber ikke med noen potensielle heller. Får vel prøve litt hardere med nettdating. Anonymous poster hash: e37ee...799
Gjest anonym2233 Skrevet 16. mars 2015 #18 Skrevet 16. mars 2015 Ikke noe konkret svar til ditt spm, men jeg er 24 og mannen min er 34-> 10års forskjell. Vært sammen i 3 år. Kjenner i tillegg flere andre som har en kjæreste som har den aldersforskjellen. Så lenge kjemien er der, så tror jeg ikke det er "flaut" for menn å date/være sammen med ei som er 8-10år yngre.
Zienna Skrevet 16. mars 2015 #19 Skrevet 16. mars 2015 Åtte til ti år går bare greit i den alderen du er i nå. De fleste menn på 35 år har ingen problemer med det Men tenk deg om hvis du har tenkt å ha ham lenge. Jeg er 50, og kunne aldri ha tenkt meg en mann på 60 år. Menn flest forfaller raskere enn kvinner etter fylte 40.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #20 Skrevet 16. mars 2015 Åtte til ti år går bare greit i den alderen du er i nå. De fleste menn på 35 år har ingen problemer med det :)Men tenk deg om hvis du har tenkt å ha ham lenge. Jeg er 50, og kunne aldri ha tenkt meg en mann på 60 år. Menn flest forfaller raskere enn kvinner etter fylte 40. Det er faktisk veldig sant! Anonymous poster hash: 00f34...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå