AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har aldri likt navlen min. Allerede som barn fikk jeg kompleks. De andre jentene hadde et hull, mens jeg har litt blanding av hull og utover. Den står ut bittelitt, og enkelte ganger kan den gnisse mot tettsittende klær og bli litt håven. og da blir den større og. ingen har kommentert det. men det har vært diskusjon med ei jeg gikk i klasse med, som også hatet sin. Hun har finere enn meg da, men hun sa at hun ikke likte å gå i bikini, fordi hun skilte seg ut fra de andre. Hva er det som gjør at enkelte får utover, andre innover? Syns min er så ekkel. For klumpen som er litt utover, er sånn seig, at den kan på en måte flytte seg. Anonymous poster hash: f9466...ea3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Tror ikke det er normalt å hate navlen sin, nei. Anonymous poster hash: d1c14...79b 1
Fame Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Tror ikke det, nei. Skaff deg en piercing som pynter opp
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Tja, det er normalt å hate hvilken som helst del av kroppen sin. Navlen er vel ikke et unntak, så du er nok ikke alene om dette. Hva som gjør at noen får innovernavle og noen får utovernavle vet jeg ikke, så jeg følger med her i håp om at noen vet det Anonymous poster hash: 0fbde...dae
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Nei, de fleste av oss prøver å unngå å være så navlebeskuende Og vi har viktigere ting å tenke på. Hvis dette er det største problemet i livet ditt, har du det veldig bra! Anonymous poster hash: 86c97...016 1
Gjest Keikolina Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Hater også min, er operert for navlebrokk. Ikke pent arbeid.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Min er fullstendig ødelagt etter svangerskap og laparoskopi (da snitter de i navlen). Er grusomt stygg. Men jeg hater den ikke. Har ikke mage til å vise frem navlen uansett, så jeg tenker ikke så mye på det. Anonymous poster hash: 777a1...e74
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har en evighetsnavel. Innovernavel til de grader. Har alltid mislikt den sterkt. Den er like dyp uansett om jeg er undervektig, overvektig eller gravid! Anonymous poster hash: f8909...286
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå