StineN Skrevet 16. mars 2015 #21 Skrevet 16. mars 2015 Du er 156-169 cm høy50-69 kgRensligUtdannet og i en jobb du trivesRolig og behersketNyter ikke tobakkDrikker lite/ikke alkoholVerdsetter familienSosial, men ikke for sosialGlad i å ha det rent og ryddigGlad i naturenGlad i barnHar et øye for detaljerHar et sunt forhold til egen økonomi Finnes du? Anonymous poster hash: 3fe31...80b Er nok en del høyere og tyngre. Men er slank. Jeg er veldig sterk. Renslig. Ikke utdannet, men har jobb som krever høy utdanning til vanlig. Er rolig og behersket, som oftest. Snuser ikke, røyker ikke. Drikker en del alkohol. Familie er OK, ikke så viktig. Litt sosial, veldig sosial når jeg er med folk. Vil ha det rent og ryddig, men har det bare rent. Elsker naturen. Hater barn. Observant som f, trengs i jobben. God økonomi. Liker å kjøpe ting og jeg har råd til det. Virker som om du vil ha en liten, kjedelig pike. Ikke akkurat det jeg er. Vil du ha ei som tar deg i håndbak, men samtidig knuller vettet av deg og får deg til å le, grine, bli sint, interessert og lykkelig. Da finner du deg ei som meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå