Gå til innhold

Smerter i kjeven


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I over ett år har jeg slitt med smerter i kjeven og områdene rundt fordi jeg biter så hard om natten. Nå er det så mye smerter at det plager meg døgnet rundt. Har problemer med å spise og å gape. Å gjespe er forferdelig. Har prøvd bittskinne uten at det hadde noen effekt og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få stoppet denne onde sirkelen.

Vet liksom ikke hvor jeg skal søke hjelp. Legen henviste til tannlegen. Tannlegen ga meg bittskinne som ikke hjalp.

Hjelp! Er det noen som har forslag. Snart blir jeg gal :murvegg:



Anonymous poster hash: bdacf...6d9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du går tilbake til tannlegen om skinnen ikke hjalp



Anonymous poster hash: 3815b...91a
  • Liker 1
Skrevet

Det er verdt å prøve ut kiropraktor. Det gjorde jeg, og det hjalp. Bittskinnen hjalp ikke :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...