Gå til innhold

Meslinger..........


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at det er mye skriving om meslinger blusser opp igjen og det er så farlig.

Jeg hadde meslinger når jeg var 15 og var sånn normalt syk og mange i omgangskretsen hadde også dette på lik linje med andre barnesykdommer og det var ikke noe ramaskrik eller panikk av den grunn

Er dette blitt en mye farligere sykdom nå? det var jo aldri snakk om at det var så farlig å få den før?



Anonymous poster hash: ce443...5f2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk google, og gjerne fhi.no sine sider for å lese deg opp på sykdommen, så forstår du.

Anonymous poster hash: a3572...1e6

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meslinger er ikke farlig i seg selv, men hyppige komplikasjoner og følgetilstander av sykdommen er farlige, og kan være dødelige. Det er derfor vaksinen har blitt tatt inn i barnevaksineprogrammet.



Anonymous poster hash: 166ae...b49
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meslinger kan være livsfarlig. Mange opplever sykdommen slik du gjorde, milde og forbigående symptomer. Men svært mange dør også av meslinger hvert år. Senest for noen uker siden i Tyskland døde en baby av meslinger.

Hjernehinnebetennelse er en rell komplikasjon, og det er en livstruende tilstand.

Så, alle må vaksinere seg. Så blir man kvitt det.



Anonymous poster hash: 880ca...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...