AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Ser at det er mye skriving om meslinger blusser opp igjen og det er så farlig. Jeg hadde meslinger når jeg var 15 og var sånn normalt syk og mange i omgangskretsen hadde også dette på lik linje med andre barnesykdommer og det var ikke noe ramaskrik eller panikk av den grunn Er dette blitt en mye farligere sykdom nå? det var jo aldri snakk om at det var så farlig å få den før? Anonymous poster hash: ce443...5f2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Bruk google, og gjerne fhi.no sine sider for å lese deg opp på sykdommen, så forstår du. Anonymous poster hash: a3572...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Meslinger er ikke farlig i seg selv, men hyppige komplikasjoner og følgetilstander av sykdommen er farlige, og kan være dødelige. Det er derfor vaksinen har blitt tatt inn i barnevaksineprogrammet. Anonymous poster hash: 166ae...b49 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Meslinger kan være livsfarlig. Mange opplever sykdommen slik du gjorde, milde og forbigående symptomer. Men svært mange dør også av meslinger hvert år. Senest for noen uker siden i Tyskland døde en baby av meslinger. Hjernehinnebetennelse er en rell komplikasjon, og det er en livstruende tilstand. Så, alle må vaksinere seg. Så blir man kvitt det. Anonymous poster hash: 880ca...5ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå