AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 For ikke mer en en uke siden hadde jeg en vanlig sulthetsfølelse. Du vet, når du er veldig sulten å kjenner tomhet i magen. Den klarte jeg å ignorere før uten større problem. Men, for en uke siden endret den sultheten seg til en følelse jeg bare ikke klarer ignorere. Det er akkurat som om magesekken knyter seg tre ganger rundt og nesten gir meg et lite pusteproblem oppi det hele! Er rar intens sult jeg aldri har fælt før, og den kommer med gjeve mellomrom helt jeg jeg spiser. Det er veldig pinsomt, og jeg spiser normalt, ikke noe annerledes en før. Noen andre som har opplevd det?Anonymous poster hash: 55839...a30
Anna_Ma Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Ja, it happens. Går i perioder for meg. I noen perioder er jeg mye mett hele tiden, kjenner meg ikke så sulten, mens i andre perioder er jeg sulten KONTINUERLIG. Klarer ikke å tenke på annet enn mat. Bare se det an. Hvis det "aldri" går over, i den grad at det blir et problem, er det kanskje ikke så dumt å ta noen endokrinologiske prøver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå