Colorama Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Hei! Kan noen fortelle sine erfaringer med prevensjon som ikke er p-piller? Bivirkninger? Mensen? Osv. Er litt følsom mot hormoner, men det kan gå seg til med rett legemiddel. (Ikke ønskelig med kondom, har nok erfaringer med det) Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Hva er du ute etter? Hormonprevensjon? Det er stor forskjell fra person til person, så det som er rett for andre er ikke nødvendigvis rett for deg. Anonymous poster hash: aa0b8...23b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Du har - P-spröyte - P-plaster - Hormonspiral - Kobberspiral etc Les deg opp på hver enkelt, og snakk med legen din om hvilken som kan väre aktuell for akkurat deg Anonymous poster hash: ba065...37b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Pessar. Litt knotete, men hormonfritt. Blir som en inmvendig kondom på en måte, men setter man den inn riktig merker man den ikke.Anonymous poster hash: c95e8...57c 1
Colorama Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2015 Hva er du ute etter? Hormonprevensjon? Det er stor forskjell fra person til person, så det som er rett for andre er ikke nødvendigvis rett for deg. Anonymous poster hash: aa0b8...23b Jeg er klar over at det er forskjell fra person til person, men jeg spør etter erfaringer.
Colorama Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2015 Du har - P-spröyte - P-plaster - Hormonspiral - Kobberspiral etc Les deg opp på hver enkelt, og snakk med legen din om hvilken som kan väre aktuell for akkurat deg Anonymous poster hash: ba065...37b Jeg spør ikke etter informasjon om de forskjellige, fordi jeg vet hvordan de fungerer, jeg vil bare høre personlige erfaringer.
peppermyntete Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 En venninne av meg som ikke "tåler" p-piller bruker p-ring med stor suksess. Det hun klager på er at de er dyre og ofte vanskelig å få tak i. 1
Gjest Silje1 Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Kobberspiral! Ingen bivirkninger Har det selv og ikke født
BlackWidow84 Skrevet 16. juni 2015 #9 Skrevet 16. juni 2015 Jeg tåler ikke ppiller. Bestemte meg for å slutte med alt som heter hormoner, da alle bivirkningene var helt forferdelige. Bruker nå Fertility Awareness Method, med Kindara appen, og LadyComp Fungerer veldig bra. Anbefaler å lese boken "Taking Charge of your fertility" dersom du vil lære med om FAM-metoden.
Fame Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Vil ikke anbefale p-stav. Jeg endte opp med ekstreme humørsvingninger og mensen 3 måneder i strekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå