AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Hei. Jeg er ei jente som fyller snart 22 år. Jeg er helt "urørt", har ikke kysset noen, hatt sex eller noe som helt egentlig. Det er fordi det har bare ikke skjedd, jeg kunne sikkert ha fått noen ute på byen men det er jeg ikke noe interessert i. Har egentlig alltid vært singel hele livet, og jeg er ikke så stygg som mange her kanskje tror problemet er. Lurer på om hvis jeg får kjæreste om dette blir et problem? Anonymous poster hash: 5d1f4...320
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Hvorfor skulle det være et problem? Det har ingenting å si Anonymous poster hash: 8a513...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Helt uproblematisk. Anonymous poster hash: 3dc8f...c0b 1
Magnifique Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Tråden er ryddet for off-topic innlegg. - Magnifique, mod. 1
soleng Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Din fremtidige kjæreste ville nok bare sett på det som et ekstra ++ at du er "urørt". Da vet han at du er ferskvare og ikke ei som har vært med hundre andre 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Din fremtidige kjæreste ville nok bare sett på det som et ekstra ++ at du er "urørt". Da vet han at du er ferskvare og ikke ei som har vært med hundre andre Hadde ikke vært aktuelt for meg. Satse på et seriøst forpliktende forhold ei (norsk) jente som ikke har prøvd gresset på andre siden av gjerdet?? Det er dristig. Det går en stund før usikkerheten begynner å gjøre seg gjeldene. Passer en annen bedre, hvordan er sex med andre, har ikke "levd", har ikke hatt en "vill" periode, vil ikke slå meg til ro enda, hvordan kan jeg være sikker uten å ha prøvd andre osv osv. been ther , done that. Som et kortvarig greie hadde det vært flott. Men ikke forpliktende langvarig. barn, huskjøp, gjeld osv aldri i verden. Anonymous poster hash: 45bcc...af7 1
Gjest Coolaid Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Syns det er flott. Når du finner en kjæreste som du blir glad i så blir det kjempebra. Det er overhode ingenting gale med å ikke ha erfaring. En gang er den første for alle - det har ikke noe å si hvilke alder man har. Heldiggrisen den som får deg
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #9 Skrevet 16. mars 2015 Din fremtidige kjæreste ville nok bare sett på det som et ekstra ++ at du er "urørt". Da vet han at du er ferskvare og ikke ei som har vært med hundre andre Gjelder det for menn også? Anonymous poster hash: 602d8...74c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå