Gå til innhold

Hvem kunne datet meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å oppsummere masse positive egenskaper for så å spørre om noen kunne tenke seg å date deg?

Fordi jeg ønsker å se om det er noen likesinnede her, kanskje jeg kunne truffet noen på denne siden? Det har jo skjedd før. I tillegg får man ærlig tilbakemelding, for eksempel om at jeg kan være for mye.

Jeg skrev også mine dårlige egenskaper.

Anonymous poster hash: 471b2...8b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, neida! Et par tidligere kjærester har vært veldig lite utadvendte og 'flinke sosialt', de har likt at jeg var så sosial siden jeg trekker dem med meg da. Men, jeg blir selv sliten av å dra folk med hele tiden... Og blir litt stresset når jeg må omgås folk som er latterlig dårlige på å smalltalke for eksempel.

Tingen er at det er ikke ''en date'' jeg vil ha, selv om tittelen kanskje var misvisende...? Jeg ønsker å finne en å dele livet med, dating er jo verktøyet... Da blir det vel ikke så mye å ''gjøre'' utav det?

Du kommer med en laaaang regle hvilken person du er og hvilken date du vil ha. Rene smørbrødlisten. Hvorfor ikke heller go with the flow. Kjemi merker du at du har med noen uansett. Ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: f3558...cf1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Burde vel egentlig spurt om jeg kunne fått til et skikkelig forhold som varer, ikke bare date...

Skal prøve å finne ny hobby, takk. Kanskje melde meg på kurs eller noe.

Ja... altså det kan vel ingen egentlig svare på? tør ikke å si ja, også ordner det seg ikke for deg.

jeg møtte kjæresten min gjennom venner, ganske mange som gjør det da :) men du er jo ganske ung, det er vel ikke så mange "normale" gutter som er 20 år som melder seg på for eksempel malekurs? jeg ville i hvertfall tenkt at han har prøvd alt annet og det er kanskje noe galt? :vetikke: men nå overanalyser jeg igjen :fnise: lykke til uansett! du høres ut som en ordentlig og bra person i hvertfall!

Anonymous poster hash: b10de...8d0

Skrevet

Hurra! Tør jeg spørre hvor du bor?

Bor i Bergen, men vetsje om jeg skal satse på en date via KG :fnise:

Skrevet

JOOOOO :rodmer::lillesky:

Skrevet

jeg hadde datet deg om jeg var gutt og kjemien klaffet! og hvis jeg hadde vært bra nok :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Ja... altså det kan vel ingen egentlig svare på? tør ikke å si ja, også ordner det seg ikke for deg.

jeg møtte kjæresten min gjennom venner, ganske mange som gjør det da :) men du er jo ganske ung, det er vel ikke så mange "normale" gutter som er 20 år som melder seg på for eksempel malekurs? jeg ville i hvertfall tenkt at han har prøvd alt annet og det er kanskje noe galt? :vetikke: men nå overanalyser jeg igjen :fnise: lykke til uansett! du høres ut som en ordentlig og bra person i hvertfall!

Anonymous poster hash: b10de...8d0

Nei det er sant, hehe, kanskje jeg ikke finner the one på kurs! Får prøve venner, men må finne noen venner her først! Overanalysere, det gjør jeg også, glemte å sette det på listen min ;) Tusen takk for det, tror jeg er en bra person i det minste.

Ser den! Du er nok for langt vekke uansett:)

Jepp.

Hurra:D

AnonymBruker
Skrevet

så hvor bor ts . kanskje noen på kg er hypp

Gjest Cartman
Skrevet

Tenker du da på hvor utadvendt jeg er?

Ikke nødvendigvis det, men det blir litt mye informasjon. Tenker at jeg ikke kan nå opp til forventningene. Du lister opp mange positive egenskaper, som ikke nødvendigvis jeg har. Altså du skremmer nok vekk mange menn.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis det, men det blir litt mye informasjon. Tenker at jeg ikke kan nå opp til forventningene. Du lister opp mange positive egenskaper, som ikke nødvendigvis jeg har. Altså du skremmer nok vekk mange menn.

Meget mulig. Men, jeg lister ikke opp disse egenskapene når jeg treffer folk in real life, da finner de jo ut av meg over tid.

AnonymBruker
Skrevet

så hvor bor ts . kanskje noen på kg er hypp

Haha, tør ikke si det.. Redd for å bli gjenkjent.

AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Ditt tap det. Tenk om du går glipp av KGs drømmeprinser.

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Meget mulig. Men, jeg lister ikke opp disse egenskapene når jeg treffer folk in real life, da finner de jo ut av meg over tid.

Det hadde jo nesten vært narsissistisk å si dette til folk på gata :P

Jeg har lest mange lignende tekster, og jeg leser mellom linjene. Du fremhever dine positive egenskaper og demper de negative, noe alle gjør. Jeg følte riktignok at det ble litt mye info. Min personlige mening. Du er sikkert ei heidundranes dame, så det er sagt!

Gjest Cartman
Skrevet

Lite sted? Snakker vi Osterøy ellerno?

Gjest DoubleOh
Skrevet

TS, du virker reflektert. Du fremstår som ærlig da du legger ut om noen av dine feil umiddelbart, og du virker som en generelt livlig og aktiv jente.

10/10, would date.

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jo nesten vært narsissistisk å si dette til folk på gata :P

Jeg har lest mange lignende tekster, og jeg leser mellom linjene. Du fremhever dine positive egenskaper og demper de negative, noe alle gjør. Jeg følte riktignok at det ble litt mye info. Min personlige mening. Du er sikkert ei heidundranes dame, så det er sagt!

Ja, det hadde det! Jeg demper kanskje de negative, men jeg demper også de positive. Men, jeg er klar over at for folk flest ville jeg hatt flere positive egenskaper enn negative, likevel forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke får forhold til å vare:/ Mye info ble det nå, mest for å være så ærlig som jeg kan og se om det er noen her. Tusen takk for god tilbakemelding:)

Lite sted? Snakker vi Osterøy ellerno?

Nei, ikke så lite. Bor i Agder i hvert fall.

TS, du virker reflektert. Du fremstår som ærlig da du legger ut om noen av dine feil umiddelbart, og du virker som en generelt livlig og aktiv jente.

10/10, would date.

Tusen takk, håper det! Må bare finne ut hvorfor forholdene mine går til helvete, forstår ikke hvorfor.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, håper det! Må bare finne ut hvorfor forholdene mine går til helvete, forstår ikke hvorfor.

Fordi du har for mye makk i ræva? ..og ikke greier å vie deg helt til en partner og vise følelser?

Skrevet

Eg vile ha data deg. Men om du vile data meg er noe annet hehe :P men du må ikje kompletisere alt vettu er ikje siker ting er så gale. De med at du er så redd for at andre jenter tuller med typen din trenger ikje å være noe mer en venner. Stol på at karen respektere deg å vist ikje domp han. Alle fortjene noen som er ærlig å respektere situasjon dere er i om dere er ein flørt/kjærester/samboer :) er jo jobben eller bygge ein ny venne sirkel så finn du vel ein ny kar som du interessere deg i. Men ser du bare etter drømme prinsen. Går du kansje glipp av han. Men høres ut som ei fin jente å du finner nok noen ;)

Gutt 24

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du har for mye makk i ræva? ..og ikke greier å vie deg helt til en partner og vise følelser?

Jeg vier meg helt til partneren, og viser følelser. Jeg er av og til kanskje litt kald, og trenger litt tid før jeg varmer meg helt opp. Men når jeg er forelsket så sparer jeg ikke på kruttet, er særdeles romantisk:)

Eg vile ha data deg. Men om du vile data meg er noe annet hehe :P men du må ikje kompletisere alt vettu er ikje siker ting er så gale. De med at du er så redd for at andre jenter tuller med typen din trenger ikje å være noe mer en venner. Stol på at karen respektere deg å vist ikje domp han. Alle fortjene noen som er ærlig å respektere situasjon dere er i om dere er ein flørt/kjærester/samboer :) er jo jobben eller bygge ein ny venne sirkel så finn du vel ein ny kar som du interessere deg i. Men ser du bare etter drømme prinsen. Går du kansje glipp av han. Men høres ut som ei fin jente å du finner nok noen ;)

Gutt 24

Tusen takk! :) Jeg vet ikke noe om deg, men helt sikkert kunne jeg ha dratt på date med deg! Så om kjemien hadde stemt: ja takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...