Gå til innhold

Hvem kunne datet meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble singel for en stund siden, og selv om bruddet var vondt var det det eneste rette.

Nå er jeg klar for å date igjen, problemet er at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne å lete og i tillegg lurer jeg på om jeg er interessant for noen.

Om meg:

- begynnelsen av 20-årene

- alltid i godt humør, beskrevet som konstant sprudlende

- høflig og 'godt oppdratt', aldri noe problem med å gi godt inntrykk

- kommer overens med ca alle

- blir beskrevet som en som alltid er morsom, prøver alltid å gjøre noe morsomt ut av enhver situasjon

- utadvent og enkel å snakke med, blitt beskrevet som et ''sosialt unikum'', selv om det høres dødskleint ut

- Ferdig utdannet og har en god jobb som jeg elsker

- strukturert hverdag, ingen negative overraskelser

- tradisjonell på noen områder, ønsker å gifte meg før barn

- er liberal på de fleste områder ellers, homokampen er viktig for meg

- elsker dyr

- elsker å bade/svømme

- glad i hytteturer med venner, ski og uteliv

- stor fan av å slappe av på sofaen med bok eller prate. Av og til tv, eller netflix.

- elsker alle typer spill: brettspill, data, konsoll, hagespill, det aller meste egentlig

- elsker å reise

- leser mye bøker

- er atletisk, slank

- fått høre jeg er pen, men alt er subjektivt. Har aldri hatt problemer med å finne noen før, men nå har jeg nettopp flyttet og aner ikke hvor jeg skal lete. Kjenner ingen her enda.

- tar vare på meg selv, veldig opptatt av hygiene og å se bra ut. Kan fint gå uten sminke osv, men vil se sunn og renslig ut i det minste. Er ikke forfengelig

Mine feil:

- Kan bli litt energisk for noen

- er relativt streng, for eksempel tolerer jeg ikke at kjæresten har jenter på fanget på fest eller lignende. Tolererer heller ikke at kjæresten skal dra på strippeklubb, dette er for meg et spørsmål om verdier

- har problemer med å snakke om følelser av og til, og kanskje å kommunisere i forholdet. Er opptatt av god kommunikasjon, så jobber stadig med det. Er flink på å innse egne feil og si unnskyld. Er reflektert.

- litt i overkant glad i sjokolade

- tenker for mye på andre, tillater meg å bli tråkket på siden jeg unngår konfrontasjoner. Blir jeg behandlet dårlig unnskylder jeg den andre parten.

Hva jeg ønsker:

- snill mann, med god humor. Gode verdier. Ambisiøs, reflektert, omsorgsfull og tolerant. Ærlig. Drømmemannen er Colin Firth, så høy og mørk er egentlig det jeg kjenner meg fortest tiltrukket av, men utseende er ikke viktig. Kjemien må stemme, det er essensielt. Det seksuelle planet er veldig viktig, her spiller kjemien alt inn.

Er det noen som kunne datet noen som meg?

Og hvor kan man treffe folk? Jeg nekter å ha tinder og annet som er basert på utseendet, føler det blir for overfladisk.

Anonymous poster hash: 471b2...8b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror nok ikke noen kunne det. Du blir sikkert alene til du er 96 år, med mindre du blir milliardær.

• Liker 6
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hva er poenget med å oppsummere masse positive egenskaper for så å spørre om noen kunne tenke seg å date deg?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg tror du ville blitt for sosialt overlegen for min del. Jeg ville følt meg som en autist ved siden av deg.

AnonymBruker
Skrevet

Å date en som ts...for komplisert. Du gjør så mye ut av en date at det hele blir krampaktig.

Anonymous poster hash: f3558...cf1
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ung kvinne i begynnelsen av 20-årene som er alt det der og sikkert mer til? Du kan vel få hvem du vil, tror du ikke?

Og var det en kontaktanonnse du la inn i HI? Hva mener du med "hvem" kunne datet deg? Hva tenker du svaret ville bli?

Bare lurer på hva du er ute etter ved å spørre som du gjør? Her?

Anonymous poster hash: b22f3...84c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke "alle" jenter sånn? Eller liker å fremstille seg sånn? Har du langt rett hår, skjerf og grå cardigan også?

Anonymous poster hash: 9d452...6c2
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt problemstillingen din. Du har kanskje god nok selvinnsikt til å skjønne at du er et helt normalt menneske, og skriver selv at du aldri har hatt problemer med å finne noen fra før?

Anonymous poster hash: b2173...935
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg tror du vet svaret selv om noen kunne datet deg?

når det gjelder ditt andre spørsmål så kan du jo finne deg (enda) en hobby? eller få noen venner på det nye stede?

Anonymous poster hash: b10de...8d0
Skrevet

Jeg kunne lett datet deg, masse flotte interesser og passende alder :)

AnonymBruker
Skrevet

Du høres jo ut som en god catch.

Men hvis du bor i Oslo, så er det altfor mange jenter der som deg, og altfor få gutter av samme sort. Så da kan det bli vanskelig å finne den ambisiøse høye mørke, da han har mange jenter å velge blant.

Om du bor et annet sted vil jeg si det er piece of cake.

Anonymous poster hash: 8e6c3...76d
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt problemstillingen din. Du har kanskje god nok selvinnsikt til å skjønne at du er et helt normalt menneske, og skriver selv at du aldri har hatt problemer med å finne noen fra før?

Anonymous poster hash: b2173...935

Jeg ser meg som et normalt menneske ja, men forholdene mine går alltid i dass, og nå er jeg så langt nede etter forrige fiasko at jeg må hørre om jeg kunne vært interessant for noen til tross for mine dårlige egenskaper. Jeg føler meg slettes ikke god nok for tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Du høres jo ut som en god catch.

Men hvis du bor i Oslo, så er det altfor mange jenter der som deg, og altfor få gutter av samme sort. Så da kan det bli vanskelig å finne den ambisiøse høye mørke, da han har mange jenter å velge blant.

Om du bor et annet sted vil jeg si det er piece of cake.

Anonymous poster hash: 8e6c3...76d

Bor i liten by i forhold til Oslo. Hmmm piece of cake, takk, håper det!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne lett datet deg, masse flotte interesser og passende alder :)

Hurra! Tør jeg spørre hvor du bor?

AnonymBruker
Skrevet

jeg tror du vet svaret selv om noen kunne datet deg?

når det gjelder ditt andre spørsmål så kan du jo finne deg (enda) en hobby? eller få noen venner på det nye stede?

Anonymous poster hash: b10de...8d0

Burde vel egentlig spurt om jeg kunne fått til et skikkelig forhold som varer, ikke bare date...

Skal prøve å finne ny hobby, takk. Kanskje melde meg på kurs eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er for stiv? For lite spontan? Virker tilbakeholden? For ivrig?

Det hjelper ikke med lister på lister om det er det som kommer innenfra som er det viktige. Det som kommer innenfra går det ikke an å skrive ned på papir - eller på en datingside. Det som kommer innenfra må oppleves.

Og derfor kan "alle" svare ja på å date deg. Men, å fortsette å date deg har muligens ingenting med lista di å gjøre.

Anonymous poster hash: b22f3...84c
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke "alle" jenter sånn? Eller liker å fremstille seg sånn? Har du langt rett hår, skjerf og grå cardigan også?

Anonymous poster hash: 9d452...6c2

Haha, nei, ikke alle jenter er sånn. Kanskje de fremstiller seg sånn, men hvis jeg sammenligner meg med mine venninner og bekjentskaper så ser jeg tydelig at jeg er 10 ganger mer energisk og 'krevende' enn dem. Langt i fra mitt utseende som beskrevet, men takk for innspill.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir litt mye.....

Tenker du da på hvor utadvendt jeg er?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du ville blitt for sosialt overlegen for min del. Jeg ville følt meg som en autist ved siden av deg.

Haha, neida! Et par tidligere kjærester har vært veldig lite utadvendte og 'flinke sosialt', de har likt at jeg var så sosial siden jeg trekker dem med meg da. Men, jeg blir selv sliten av å dra folk med hele tiden... Og blir litt stresset når jeg må omgås folk som er latterlig dårlige på å smalltalke for eksempel.

Å date en som ts...for komplisert. Du gjør så mye ut av en date at det hele blir krampaktig.

Anonymous poster hash: f3558...cf1

Tingen er at det er ikke ''en date'' jeg vil ha, selv om tittelen kanskje var misvisende...? Jeg ønsker å finne en å dele livet med, dating er jo verktøyet... Da blir det vel ikke så mye å ''gjøre'' utav det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...