AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Det er en jeg har "holdt på" med i noen måneder nå, vi hadde sex og han visste jo ikke at dette var min første gang. Jeg er 19 snart 20, og han er noen år eldre. Vi snakker sammen stort sett hver dag, men vi er ikke sammen. Det er litt komplisert. Er dette noe jeg bør fortelle han? og i så fall hvordan? Anonymous poster hash: d92bf...12f
Gjest Faerunpedia Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Har du behov for å fortelle det? Hvis ikke er det ikke noe du trenger å gjøre, spiller jo ingen rolle.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Har tenkt mye på det, men synes det er vanskelig å fortelle det og eventuelt hvordan jeg skal si det. Vet ikke om han setter pris på at jeg sier det eller hvordan han reagerer på det. ts. Anonymous poster hash: d92bf...12f
funginger Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Jeg synes helt fint du kan fortelle det. Hvis han spør hvorfor du ikke fortalte han om det før kan du jo bare si at du ikke ville gjøre det til en big deal ellerno. Han jeg hadde sex med første gang visste nok ikke at jeg var jomfru. Virker sykt stress med en fyr som lurer på om alt er greit eller om du angrer eller om det gjør vondt eller jeg vet ikke hva. Kan ikke se for meg at det blir noe problem. Synes hvertfall at du burde fortelle det hvis det blir mer seriøst. Kan til og med hende at han synes det er litt stas. Er jo noen som har litt en greie for jomfruer.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 Jeg ville blitt kjempeglad for å ha hatt samleie med en jomfru. Har aldri gjort det før og lurer på hvordan det føles ut! Men er snart så gammel at jeg ikke får gjort det :-( Verden er urettferdig. Tilbake til topic: Ja, fortell :-) Anonymous poster hash: d9d69...142
sara-ellis Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Jeg ville muligens fortalt det før dere hadde sex, men nå når dere har gjort det så er det ikke så farlig. Da ville jeg heller bare nevnt det i forbifarten når det skulle falle seg naturlig. 1
Cowboy Lotte Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Tror ikke det blir noe problem om du forteller hemmeligheten din, mange unge menn tenner jo mer på jomfruer, da de er mindre løse...
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Tusen takk for svar! Skal se an anledningen litt, også prøve på å fortelle han det. Anonymous poster hash: d92bf...12f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå