Gå til innhold

Hotell-tips Amsterdam.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tips til greie sentrale bilige hotell i Amsterdam?

Anonymous poster hash: 5e643...4da
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noe tips til sentrale greie hoteller?

Anonymous poster hash: 5e643...4da
Skrevet

Hei! Leit at du ikke får svar, men jeg tror det har vært så mange tråder om dette at det greieste du kan gjøre er å bruke søkefunksjonen oppe i venstre hjørne :)

Booking.com er din beste venn og når det gjelder hoteller i Nederland så er det ikke sjelden gode tilbud lagt ut på hotels.nl (engelskspråklig). Har brukt begge mange ganger og aldri noe trøbbel. Hva som er 'sentralt og billig' avhenger av tilgjengelighet/pris på tidspunktet du skal reise, og hva du skal gjøre på ferie. Er RLD hovedattraksjonen så er området RLD- Centraalstation - Dam sentralt og her er jeg ikke mye kjent. Dam er byens definerte sentrum, men hvis du er der for shopping på dagen, mennesketitting og pubing på kvelden så ville jeg absolutt anbefalt å bo i nærheten av Rembrandsplein eller Leidseplein. Da er det en litt lenger spasertur på dagtid til handlegata men kort vei hjem til puta etter middag og tur på byen ;) Har bodd på bl.a NH Schiller, Caransa, Hampshire Eden, Atlanta, Armada, Vondel, Alexander, Hotel de Paris og the Quentin Hotel A'dam og vært fornøyd. Og sett på min. et 20-talls andre igjennom åra som vi like gjerne kunne sovet på. Fra **** til **, men forventninger til comfort, priser/ tilgjengelighet og romtyper er subjektivt, les nøye før du bestiller.

Flott by, kos deg!

AnonymBruker
Skrevet

Hotel De roode leeuw funket bra for meg. Ok hotell rett ved Dam square.

Anonymous poster hash: 20fbf...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...