AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Er 16 og har lyst på barn. Lyst på bare ha barn å ha noen å passe på! Siden jeg var barn bodde jeg i Colombia og måtte passe på lille søstera Mi.. men nå er vi adoptert har alt og da har jeg ingen å passe på.. Har prøvd å ta livet mitt på grunn av det .. Hva faen skal jeg gjøre? Samtidig vil jeg ikke vare gravid!! Har ikke hatt mensen siden 2014 - 1 desember Veldig ømme bryster Og de gjør vondt:( Føler meg ikke så mye som starten da jeg kasta opp helle tiden.. heldivis viser testene jeg tar negativ.. Men jeg begynner og lure om det er ikke sant! Føler meg gravid faen jeg er så taper Kan leger sjekke om jeg er gravid med blodprøve? hva hvis de slår ut der? Har det skjedd at man har fått negativ graviditetest og ha vart gravid uansett? Anonymous poster hash: c492e...ae9
Cashbah Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Du kan dra til legen for å ta en blodprøve, men graviditetstester skal være ganske så sikre. Men ut ifra det du forteller tror jeg du bør vente lenge med å få barn, for du virker ikke skikket til å ta vare på noen andre nå. Du er også veldig ung, og hvis du er/blir gravid i en så ung alder bør du ha et veldig godt støtteapparat bak deg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Du er i feil underforum. Dessuten virker du ikke så veldig moden. Hvis du vil ta vare på noen, kan du kanskje skaffe deg et kjæledyr? Eller jobbe som frivillig med dyr? Eller være barnevakt/barnepasser? Og søk hjelp med tankene dine. De er ikke sunne. Lykke til Anonymous poster hash: c95a7...335
Magnifique Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Kjære ts! Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med tanker rundt selvmord på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Råder deg også til å ta kontakt med fastlegen din om du mistenker at du er gravid. Lykke til! - Magnifique, moderator. 1
Fremhevede innlegg