Gå til innhold

vond i ribbeina


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ofte vond i ribbeina, begge. På en måte under. Spesielt etter å ha spist eller dersom jeg har spist mye. Har vondt akkurat nå, men har overspist i dag, vet ikke om det er derfor.

Noen som pleier å ha det samme?



Anonymous poster hash: 63120...3af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det finnes mange ribbein.. Men de to jeg tror du mener. Ja, det kan jo være at du har overspist som er årsaken. Du må prøve å legge merke til når du har vondt, hva du evt akkurat har gjort når du har vondt.

AnonymBruker
Skrevet

Vondt "under" de nederste ribbeina?

Höyre side kan väre fordi gallen er overarbeidet ved f.eks inntak av mye fettholdig mat

Venstre side kan väre fordi magesekken er for full.



Anonymous poster hash: 7bd8a...088

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...