AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har ofte vond i ribbeina, begge. På en måte under. Spesielt etter å ha spist eller dersom jeg har spist mye. Har vondt akkurat nå, men har overspist i dag, vet ikke om det er derfor. Noen som pleier å ha det samme? Anonymous poster hash: 63120...3af
Millimani Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Vel, det finnes mange ribbein.. Men de to jeg tror du mener. Ja, det kan jo være at du har overspist som er årsaken. Du må prøve å legge merke til når du har vondt, hva du evt akkurat har gjort når du har vondt.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Vondt "under" de nederste ribbeina? Höyre side kan väre fordi gallen er overarbeidet ved f.eks inntak av mye fettholdig mat Venstre side kan väre fordi magesekken er for full. Anonymous poster hash: 7bd8a...088
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå