AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har noen (3-4) føflekker jeg ønsker å fjerne. Er dette noe fastlegen utfører, eller må jeg da henvises videre? Ser for meg at det da blir lang ventetid osv. Pleier fastlegene å si nei til å fjerne enkelte føflekker, eller er det slik at hvis jeg vil fjerne de så får jeg uansett det?Anonymous poster hash: cff62...2d6
Turid Laila Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 De aller fleste fastleger fjerner føflekker. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Jeg vet ikke hva de sier om det er føflekker som ser helt uskyldige ut, men andre føflekker tror jeg de aller fleste fjerner. Jeg har fått fjernet 3 føflekker hos min fastlege uten problemer. (Bare synd han syr som en full sjømann, arrene ble ikke av de peneste ...) Anonymous poster hash: 2facb...1a0
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Aldri hørt om en fastlege som ikke gjør det i alle fall:) Fått fjernet en og de ble gjort på samme timen. Var null stress:) Anonymous poster hash: 4aa2b...483
Gjest Lille-pus Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Min fjerner i alle fall føflekker, så jeg misteker at de fleste gjør det dersom de har en assistent som kan bidra med de praktiske tingene under selve fjerningen av føflekken. Bare ring og bestill time, kanskje det trenges en dobbelttime når det er flere enn en du skal ha tatt.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Jeg vet ikke hva de sier om det er føflekker som ser helt uskyldige ut, men andre føflekker tror jeg de aller fleste fjerner. Jeg har fått fjernet 3 føflekker hos min fastlege uten problemer. (Bare synd han syr som en full sjømann, arrene ble ikke av de peneste ...) Anonymous poster hash: 2facb...1a0 Det er derfor jeg aldri mer går til fastlege for å fjerne føflekker. En plastikkirurg gjør dette mye, mye penere. De bruker tynn tråd og syr på en helt annen måte. Anonymous poster hash: 9533e...d30
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Det er derfor jeg aldri mer går til fastlege for å fjerne føflekker. En plastikkirurg gjør dette mye, mye penere. De bruker tynn tråd og syr på en helt annen måte.Anonymous poster hash: 9533e...d30 Ja, mine 3 ble fjernet samtidig. Neste gang prøver jeg nok å finne en annen løsning. (Til fastlegens forsvar skal det sies at jeg ikke taklet operasjonen veldig bra. Det er mulig han hadde sydd penere om han ikke trengte å bekymre seg for om jeg kom til å besvime ... ) Anonymous poster hash: 2facb...1a0
petterm Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Ikke alle fastleger som fjerner føflekker. Er det steder som synes godt er det sikkert lurt å be om å bli henvist til en kirurg. Finnes mange kirurger som syr pent. De får jo litt trening etter hvert..
petterm Skrevet 15. mars 2015 #9 Skrevet 15. mars 2015 Pleier fastlegene å si nei til å fjerne enkelte føflekker, eller er det slik at hvis jeg vil fjerne de så får jeg uansett det?Anonymous poster hash: cff62...2d6 Fastlegen min gjorde en vurdering av føflekkene før han fjernet dem, både i forhold til utseende og plassering.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #10 Skrevet 15. mars 2015 Ba bare om å fjerne to stk, og fikk time et par dager senere. Han gikk ut i perm i løpet av de få dagene så fikk selvfølgelig vikar, men veldig godt fornøyd. Anonymous poster hash: 0ba61...2f1
Florence Skrevet 15. mars 2015 #11 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har fjernet en, og da sa han at han gjerne kunne henvise meg videre fordi den var på et såpass synlig sted, og sa at han ikke kom til å gjøre en like pen jobb med stingene som dermotolog/kirurg eller hva han sa. Jeg bryr meg ikke om arr, så jeg sa bare kjør på. Gidder ikke å vente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå