Gå til innhold

Ikke bra?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

På fredag laget jeg pizza.

Dato for siste forbruksdag på pakken med karbonadedeig var 20. mars, men på en sånn liten temperaturmåler som var klistret på pakken stod det at det var igjen kun 1 dag igjen.

Kan jeg varme opp å spise pizzaen i dag?

Eller kan den være dårlig?

Anonymous poster hash: daddd...ca8

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Hei,

På fredag laget jeg pizza.

Dato for siste forbruksdag på pakken med karbonadedeig var 20. mars, men på en sånn liten temperaturmåler som var klistret på pakken stod det at det var igjen kun 1 dag igjen.

Kan jeg varme opp å spise pizzaen i dag?

Eller kan den være dårlig?

Anonymous poster hash: daddd...ca8

Så lenge den har stått i kjøleskap er det bare å spise i vei

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Anonymous poster hash: daddd...ca8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...