AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Hei, På fredag laget jeg pizza. Dato for siste forbruksdag på pakken med karbonadedeig var 20. mars, men på en sånn liten temperaturmåler som var klistret på pakken stod det at det var igjen kun 1 dag igjen. Kan jeg varme opp å spise pizzaen i dag? Eller kan den være dårlig?Anonymous poster hash: daddd...ca8
Gjest Solstråla88 Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Hei, På fredag laget jeg pizza. Dato for siste forbruksdag på pakken med karbonadedeig var 20. mars, men på en sånn liten temperaturmåler som var klistret på pakken stod det at det var igjen kun 1 dag igjen. Kan jeg varme opp å spise pizzaen i dag? Eller kan den være dårlig?Anonymous poster hash: daddd...ca8 Så lenge den har stått i kjøleskap er det bare å spise i vei
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: daddd...ca8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå