Gå til innhold

Hva har du hatt i vagina?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok??. Rar tråd. Hva har du hatt i anis TS?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg synes det er så synd at dere putter grønnsaker opp i vaginaen. Det går utover oss som skal handle grønnsaker. Her om dagen skulle jeg kjøpe agurk. Jeg kjente og så på agurkene, men så løftet jeg blikket og fikk øye på to gutter med DET sleske blikket som sto å hvisket til hverandre og hadde en lettere rød farge i ansiktet :jolie:

:fnise:

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Denne blir lang, og anonym hehe :fnise:

- Dildo, vibratorer, tunge, fingrer, tær, peniser, gulrot, hårbørsteskaft, barberhøvelskaft, vibrerende tannbørsteskaft, agurk, gulrot, pølse, banan, vinflasker og andre flasker, slike små shampooflasker man får på hotell, deorant, stearinlys, diverse kjøkkenredskap som egner seg å putte inni der osv osv. Jeg tror jeg har puttet alt man kan finne i et hjem i vaginaen min pluss litt mer. Jeg var meget kåt i mine yngre år.

Anonymous poster hash: 47fd4...06b
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hammer

Spiker

Hårbøyle

Melkerull

Kalkulator

Stavanger

Anonymous poster hash: 9847c...b87
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hammer

Spiker

Hårbøyle

Melkerull

Kalkulator

Stavanger

Har du hatt hele Stavanger i din vagina? Wow! På en gang også!

Var det digg med kalkulatoren og spikeren?

Endret av Kili
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt hele Stavanger i din vagina? Wow! På en gang også!

Var det digg med kalkulatoren og spikeren?

Ja, det har jeg. Ikke for å skryte, men det var fremdeles plass til mer i min deilige vagina ;)

Penis kan ikke engang sammenlignes med den deilige følelsen jeg fikk i det jeg stappa kalkulatoren inn :hjerter::hjerter:

og spikre i vagina, omg jeg har ikke ord!!! Nei nå ble jeg kåt!

AnonymBruker
Skrevet

Bare obs.. det er mange hvert år som må på akutten for å få hjelp til å få flasker ut av vagina. Vakum er et fint dyr.

Anonymous poster hash: b6d1b...6c1

Skrevet

:sjokkert:

Ikke børsten da vel? :fnise:

Neida :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var yngre og ikke hadde råd til leker, så lette jeg rundt i huset etter hva som kunne brukes. Tredde alltid en kondom på pga hygienen, og vasket selvfølgelig utstyret etterpå.

Kommer ikke på alt engang.

Anonymous poster hash: 04bc1...ec7
Skrevet

Oj, det er mye forskjellig... Fingre, pikk, dildo, vagina kuler, tampong, tunge, fersken, isbit, banan, agurk, pære, sjampoflaske, hårbørsteskaft, stearinlys, jordbær, baby, gyno utstyr og en hånd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fingre
Tunge
Penis
Dildo
Tampong
Hårbørsteskaft

Anonymous poster hash: 9a2d8...019
Gjest HarryDotter
Skrevet

Oj, det er mye forskjellig... Fingre, pikk, dildo, vagina kuler, tampong, tunge, fersken, isbit, banan, agurk, pære, sjampoflaske, hårbørsteskaft, stearinlys, jordbær, baby, gyno utstyr og en hånd.

- Dildo, vibratorer, tunge, fingrer, tær, peniser, gulrot, hårbørsteskaft, barberhøvelskaft, vibrerende tannbørsteskaft, agurk, gulrot, pølse, banan, vinflasker og andre flasker, slike små shampooflasker man får på hotell, deorant, stearinlys, diverse kjøkkenredskap som egner seg å putte inni der osv osv. Jeg tror jeg har puttet alt man kan finne i et hjem i vaginaen min pluss litt mer. Jeg var meget kåt i mine yngre år.

Hehe...bare dere to som har prøvd banan? De er kanskje litt for "bøyd" til at mange foretrekker å teste det? :fnise::smilorange:

AnonymBruker
Skrevet

- Blyant

-Fingre

- sminkekost

Anonymous poster hash: 844f3...c40
AnonymBruker
Skrevet

Kuk, fingre, dildo, tunge, tampong, hårbørsteskaft (delvis, prøvde da jeg var jomfru.... au)

Anonymous poster hash: a7708...b83
Gjest Tamsi
Skrevet

Standardsvar; penis, tampong, vibrator og fingre.

Og en saftis.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe...bare dere to som har prøvd banan? De er kanskje litt for "bøyd" til at mange foretrekker å teste det? :fnise::smilorange:

jeg også, har skrevet det lenger bak i tråden :fnise:

Anonymous poster hash: 92a22...536

AnonymBruker
Skrevet

Hårbørste, kremtube, penis, fingre, pølse, tå, gynekolog utstyr, applikatorer ved innføring av krem/piller, tampong, vibrator, massasjeklubbe, skje, brukt kondom som forvillet seg der inne i dagesvis. Kjære vene....

Anonymous poster hash: 6058b...ea1

AnonymBruker
Skrevet

Gyn utstyr selvsagt. Dildo,vibrator, fingre,kuk,glidekremtuben, økologisk gulrot og agurk. Tunge,shampoflaske, 1/2 liters flaske,tampong. Drømmer om hele hånda til gubben, men det har vi ikke fått til enda. Ja,og 4 barn.

Anonymous poster hash: fb384...7e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mmmm deilig;) kunne tenkt å blitt servert vin av musa de hehe:P

Anonymous poster hash: 3e186...ba0

AnonymBruker
Skrevet

Tar denne anonym tenker jeg :fnise:

Hårbørsteskaft, en mini-lavalampe som var formet som en buttplugg, vibrator, fingre, 2 peniser.

Anonymous poster hash: 3e959...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...