Hardy_Poteter Skrevet 16. mars 2015 #61 Skrevet 16. mars 2015 Ok??. Rar tråd. Hva har du hatt i anis TS?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 17. mars 2015 #62 Skrevet 17. mars 2015 Jeg synes det er så synd at dere putter grønnsaker opp i vaginaen. Det går utover oss som skal handle grønnsaker. Her om dagen skulle jeg kjøpe agurk. Jeg kjente og så på agurkene, men så løftet jeg blikket og fikk øye på to gutter med DET sleske blikket som sto å hvisket til hverandre og hadde en lettere rød farge i ansiktet
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #63 Skrevet 17. mars 2015 Denne blir lang, og anonym hehe - Dildo, vibratorer, tunge, fingrer, tær, peniser, gulrot, hårbørsteskaft, barberhøvelskaft, vibrerende tannbørsteskaft, agurk, gulrot, pølse, banan, vinflasker og andre flasker, slike små shampooflasker man får på hotell, deorant, stearinlys, diverse kjøkkenredskap som egner seg å putte inni der osv osv. Jeg tror jeg har puttet alt man kan finne i et hjem i vaginaen min pluss litt mer. Jeg var meget kåt i mine yngre år. Anonymous poster hash: 47fd4...06b 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #64 Skrevet 17. mars 2015 Hammer Spiker Hårbøyle Melkerull Kalkulator Stavanger Anonymous poster hash: 9847c...b87 1
Gjest Kili Skrevet 17. mars 2015 #65 Skrevet 17. mars 2015 (endret) Hammer Spiker Hårbøyle Melkerull Kalkulator StavangerAnonymous poster hash: 9847c...b87 Har du hatt hele Stavanger i din vagina? Wow! På en gang også! Var det digg med kalkulatoren og spikeren? Endret 17. mars 2015 av Kili 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #66 Skrevet 17. mars 2015 Har du hatt hele Stavanger i din vagina? Wow! På en gang også! Var det digg med kalkulatoren og spikeren? Ja, det har jeg. Ikke for å skryte, men det var fremdeles plass til mer i min deilige vagina Penis kan ikke engang sammenlignes med den deilige følelsen jeg fikk i det jeg stappa kalkulatoren inn og spikre i vagina, omg jeg har ikke ord!!! Nei nå ble jeg kåt! Anonymous poster hash: 9847c...b87
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #67 Skrevet 17. mars 2015 Bare obs.. det er mange hvert år som må på akutten for å få hjelp til å få flasker ut av vagina. Vakum er et fint dyr.Anonymous poster hash: b6d1b...6c1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #69 Skrevet 17. mars 2015 Når jeg var yngre og ikke hadde råd til leker, så lette jeg rundt i huset etter hva som kunne brukes. Tredde alltid en kondom på pga hygienen, og vasket selvfølgelig utstyret etterpå. Kommer ikke på alt engang. Anonymous poster hash: 04bc1...ec7
Subtessa Skrevet 17. mars 2015 #70 Skrevet 17. mars 2015 Oj, det er mye forskjellig... Fingre, pikk, dildo, vagina kuler, tampong, tunge, fersken, isbit, banan, agurk, pære, sjampoflaske, hårbørsteskaft, stearinlys, jordbær, baby, gyno utstyr og en hånd. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #71 Skrevet 17. mars 2015 Fingre Tunge Penis Dildo Tampong Hårbørsteskaft Anonymous poster hash: 9a2d8...019
Gjest HarryDotter Skrevet 17. mars 2015 #72 Skrevet 17. mars 2015 Oj, det er mye forskjellig... Fingre, pikk, dildo, vagina kuler, tampong, tunge, fersken, isbit, banan, agurk, pære, sjampoflaske, hårbørsteskaft, stearinlys, jordbær, baby, gyno utstyr og en hånd. Denne blir lang, og anonym hehe - Dildo, vibratorer, tunge, fingrer, tær, peniser, gulrot, hårbørsteskaft, barberhøvelskaft, vibrerende tannbørsteskaft, agurk, gulrot, pølse, banan, vinflasker og andre flasker, slike små shampooflasker man får på hotell, deorant, stearinlys, diverse kjøkkenredskap som egner seg å putte inni der osv osv. Jeg tror jeg har puttet alt man kan finne i et hjem i vaginaen min pluss litt mer. Jeg var meget kåt i mine yngre år. Anonymous poster hash: 47fd4...06b Hehe...bare dere to som har prøvd banan? De er kanskje litt for "bøyd" til at mange foretrekker å teste det?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #73 Skrevet 17. mars 2015 - Blyant -Fingre - sminkekost Anonymous poster hash: 844f3...c40
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #74 Skrevet 17. mars 2015 Kuk, fingre, dildo, tunge, tampong, hårbørsteskaft (delvis, prøvde da jeg var jomfru.... au) Anonymous poster hash: a7708...b83
Gjest Tamsi Skrevet 17. mars 2015 #75 Skrevet 17. mars 2015 Standardsvar; penis, tampong, vibrator og fingre. Og en saftis.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #76 Skrevet 18. mars 2015 Hehe...bare dere to som har prøvd banan? De er kanskje litt for "bøyd" til at mange foretrekker å teste det? jeg også, har skrevet det lenger bak i tråden Anonymous poster hash: 92a22...536
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #77 Skrevet 18. mars 2015 Hårbørste, kremtube, penis, fingre, pølse, tå, gynekolog utstyr, applikatorer ved innføring av krem/piller, tampong, vibrator, massasjeklubbe, skje, brukt kondom som forvillet seg der inne i dagesvis. Kjære vene.... Anonymous poster hash: 6058b...ea1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #78 Skrevet 18. mars 2015 Gyn utstyr selvsagt. Dildo,vibrator, fingre,kuk,glidekremtuben, økologisk gulrot og agurk. Tunge,shampoflaske, 1/2 liters flaske,tampong. Drømmer om hele hånda til gubben, men det har vi ikke fått til enda. Ja,og 4 barn.Anonymous poster hash: fb384...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #79 Skrevet 18. mars 2015 Denne blir lang, og anonym hehe - Dildo, vibratorer, tunge, fingrer, tær, peniser, gulrot, hårbørsteskaft, barberhøvelskaft, vibrerende tannbørsteskaft, agurk, gulrot, pølse, banan, vinflasker og andre flasker, slike små shampooflasker man får på hotell, deorant, stearinlys, diverse kjøkkenredskap som egner seg å putte inni der osv osv. Jeg tror jeg har puttet alt man kan finne i et hjem i vaginaen min pluss litt mer. Jeg var meget kåt i mine yngre år.Anonymous poster hash: 47fd4...06b Mmmm deilig;) kunne tenkt å blitt servert vin av musa de hehe:PAnonymous poster hash: 3e186...ba0
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #80 Skrevet 18. mars 2015 Tar denne anonym tenker jeg Hårbørsteskaft, en mini-lavalampe som var formet som en buttplugg, vibrator, fingre, 2 peniser. Anonymous poster hash: 3e959...be9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå