Gå til innhold

MGP 2015

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snart braker det løs!

Skal dere se på? Har dere noen favoritter?

Jeg har ikke hørt noen av bidragene enda. Gleder meg :hoppe:

Anonymous poster hash: a6e28...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart braker det løs!

Skal dere se på? Har dere noen favoritter?

Jeg har ikke hørt noen av bidragene enda. Gleder meg :hoppe:Anonymous poster hash: a6e28...ce2

Eneste jeg har hørt er Erlend,synes sangen er bra jeg! Så holder en knapp på han jeg! han er så kjekk! synd at han er homofil...
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heier på Staysman og lazz og Alexandra

Anonymous poster hash: e23e3...017
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg har hørt er Erlend,synes sangen er bra jeg! Så holder en knapp på han jeg! han er så kjekk! synd at han er homofil...

Han heier jeg på også!

Skal se, det er ganske morsomt :ball:

Anonymous poster hash: ad0a9...842

• Liker 3
Skrevet

Heier på a monster like me med scharlett og mørland. Håper ikke en godt stekt pizza vinner. Den har aldri sjanse i den internasjonalen finalen. Kun nordmenn som forstår en slik humor

• Liker 3
Skrevet

Tror jeg er fornøyd så lenge pizzasangen ikke vinner..

• Liker 3
Skrevet

Heier også på Erlend! :danse:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg skal for første gang stemme! Fordi Pizzasangen er favoritt i følge VG - den kan bare ikke vinne, så jeg er nødt til å stemme i år for å sørge for at den ikke vinner!

Jeg tror sånn taktisk sett, uten å ha hørt sangen, at det ikke er lurt å sende Erlend Bratland - sånn imagemessig blir det litt sånn at han ligner på/minner om fjorårets vinner. Vi har jo ofte en sang som minner om fjorårets vinner, og det slår jo aldri an. (hvis hukommelsen min er rett da)

Endret av Mynona
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal for første gang stemme! Fordi Pizzasangen er favoritt i følge VG - den kan bare ikke vinne, så jeg er nødt til å stemme i år for å sørge for at den ikke vinner!

Jeg tror sånn taktisk sett, uten å ha hørt sangen, at det ikke er lurt å sende Erlend Bratland - sånn imagemessig blir det litt sånn at han ligner på/minner om fjorårets vinner. Vi har jo ofte en sang som minner om fjorårets vinner, og det slår jo aldri an. (hvis hukommelsen min er rett da)

Han synger flott, ser flott ut, er sympatisk, er homofil. Passer perfekt i Eurovision-sirkuset! Heia Erlend!!

• Liker 1
Skrevet

Erlend sin låt var veldig Eurocision da.

• Liker 1
Skrevet

Syns Erlend sin sang er ganske bra og veldig Eurovision, men jeg føler bare at den mangler det lille ekstra.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Erlend sin låt var veldig Eurocision da.

Det er jo nesten en egen musikksjanger...

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte RayLee. Minnet om Rihanna.. Men vet ikke om Eurovision er formatet hennes...

Skrevet (endret)

Syns nr2 minner veldig om pon the replay (tror det er det den heter) av Rihanna.

Ellers likte jeg Erlend!

Endret av -Mala-
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Likte Raylee sin sang jeg! Ganske lett å huske!

Skrevet

Syns hun hadde veldig fin stemme, men den ble litt lik Rihanna sin sang. Vet ikke om det er bra eller ikke :P

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut de to oldisene! Kule!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg heier på den som har minst sjanse til å vinne den internasjonale finalen :)

Anonymous poster hash: af7e5...740
Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

- Avalon, mod

Skrevet

Herregud, Bettan og Tor må jo vinne. Den sangen er jo selve definisjonen på Eurovisjon sjangern :fnise:

Fikk litt Olsen Brothers feeling :ler:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...