AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Jeg er en jente i midten av 20 årene som har lyst på en pulekompis siden jeg ikke finner meg noen kjæreste. Jeg går alt for lenge uten sex, og savner det veldig. Jeg er ikke ofte ute på byen, og blir ikke ofte kjent med nye gutter. Jeg er heller ikke den peneste og mest spennende personen i sengen. Kan jo alltids møte noen fra nettet og ha sex med de, men det er alltid bare playere som puler rundt på alle. Jeg trenger også å bli litt kjent med personen før jeg har sex med han. Jeg vil ha en fast pulekompis som har sex med bare meg. Hvor i all verden kan jeg finne det. Anonymous poster hash: 7ae81...707 1
Fraggzy Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Du kan jo poste her på KG? :D Har du ikke veninner som har single kompiser? Om du skriver hvor du er fra hjelper det mtp. å foreslå steder å møte gutter
Gjest Bruce Wayne Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Jeg er en jente i midten av 20 årene som har lyst på en pulekompis siden jeg ikke finner meg noen kjæreste. Jeg går alt for lenge uten sex, og savner det veldig. Jeg er ikke ofte ute på byen, og blir ikke ofte kjent med nye gutter. Jeg er heller ikke den peneste og mest spennende personen i sengen. Kan jo alltids møte noen fra nettet og ha sex med de, men det er alltid bare playere som puler rundt på alle. Jeg trenger også å bli litt kjent med personen før jeg har sex med han. Jeg vil ha en fast pulekompis som har sex med bare meg. Hvor i all verden kan jeg finne det. Anonymous poster hash: 7ae81...707 Hvor bor du?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Du vil ikke ha en pulekkompis, du vil ha en kjæreste som du slipper å kalle kjæreste. En medioker jente som jeg må være eksklusiv med og samtidig bli kjent med som om hun skulle vært dama mi? nei takk. Anonymous poster hash: 380cb...e83 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Hmh....Høres mer ut som om du vil bare ha en kjæreste, en PK som bare har sex med deg er litt vanskelig å finne... Anonymous poster hash: 91b7f...f29 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Jeg bor i Trøndelag. Når jeg vil bli kjent med en fyr før sex mener jeg ikke at vi skal henge sammen som kjærester, men jeg har ikke sex de første gangene jeg møter han, må vite litt hvem han er først. Etter det kan vi godt treffes bare for å ha sex. Anonymous poster hash: 7ae81...707 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #8 Skrevet 14. mars 2015 Jeg er en jente i midten av 20 årene som har lyst på en pulekompis siden jeg ikke finner meg noen kjæreste. Jeg går alt for lenge uten sex, og savner det veldig. Jeg er ikke ofte ute på byen, og blir ikke ofte kjent med nye gutter. Jeg er heller ikke den peneste og mest spennende personen i sengen. Kan jo alltids møte noen fra nettet og ha sex med de, men det er alltid bare playere som puler rundt på alle. Jeg trenger også å bli litt kjent med personen før jeg har sex med han. Jeg vil ha en fast pulekompis som har sex med bare meg. Hvor i all verden kan jeg finne det. Anonymous poster hash: 7ae81...707 Trenger ikke være playere fordi de puler rundt på alle. Er de ærlige med sine hensikter så kan de ikke kalles playere. Fant min på en pub jeg pleier å henge. Han jobber der.Anonymous poster hash: b8620...f3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå