lene Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 Trenger litt inspirasjon! Endelig er det klart at vi har fått en dommer til å vie oss. Vi har planer om å gifte oss borgerlig i hagen til svigers.. de har kjempefin hage - og vi har bodd der sammen. Vet at borgerlige vielser er litt korte... Noen her som skal eller har giftet seg borgerlig, og har hatt mulighet til å gjøre noe mer ut av det? Har tenkt å legge ut et teppe - for å unngå grønske på kjolen, og strø roseblader på. Lage en slags midtgang så pappa kan følge meg opp til bruden. Noen forslag til innslag i vielsen??? Har ingen venner eller famileie som er flinke til å synge eller spille. Har litt lyst til å ha noen som spiller inngangs- og utgangsmarsj som i kirken.. noen gode ideer på instrumenter??? Alle ideer og forslag mottas med glede!!!
Tari Skrevet 17. august 2004 #2 Skrevet 17. august 2004 Vet om andre som har brukt strykekvartetter, trompeter osv. til å spille når vielsen foregår utendørs.. Strykekvartetten eller trompetisten eller begge :-) kunne feks. spille et musikkstykke som et innslag under vielsen i tillegg til inngang og utgang...
Vienn Skrevet 18. august 2004 #3 Skrevet 18. august 2004 Gifter oss utendørs i desember måned og håper på flott vintervær, men ikke for kaldt.. HEF skal stå for seremonien og vi planlegger innslag av musikk, håper saksofon - men har heller ingen kjente forbindelser på dette området. Må vel betale en liten sum for at noen stiller opp, men musikk skaper stemning og en flott ramme da!
Skorpion75 Skrevet 18. august 2004 #4 Skrevet 18. august 2004 Vi giftet oss borgelig med HEF i fjor. En flott sermoni som på ingen måte ble kort. Vi hadde sermonien inne, men alikevel...vi gjorde som følger: -innmars med bariton og piano (kjenner en del som spiller i korps, så det gikk greit). -tale fra han som utførte vielsen, med velkommen til gjestene. Så snakket han mye om oss to og hvorfor vi har valgt hverandre og stedet vi var på. - Dikt som min far leste opp for oss - Så hadde vi ringsermoni - Min manns kusine sang (proff sanger...heldig der, da) - Utmars Vil annbefale dere å leie noen som kan synge fordi det skaper en uttrolig flott stemning rundt sermonien. Men dommeren har nok gjort dette før, så jeg er sikker på at dere vil få en SUPER sermoni LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå