Gå til innhold

noen med VELDIG sterk angst her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sleti med angst i snart 10 år, jeg gikk fra å være helt isolert i leiligheten til å ha eksponert meg masse men jeg sliter fortsatt med bil, buss, tog og selvfølgelig fly som er det mest verst-tenkelige :/

Da jeg først fikk angst så var det generell angst og panikk angst, men da jeg skulle begynne å eksponere meg for transport så var angsten myyyye verre enn panikk angst, er en forferdelig INTENS smerte i kroppen, blir svimmel og får et slags trykk i hode, vil bare dø fordi det er så vondt, takler ikke smerten og derfor har eksponering vært vanskelig, fordi jeg ikke holder ut med denne angsten mer enn noen minutter fordi jeg føler jeg skal dø, kjennes ut som jeg faktisk skal dø av en intens smertehelvette....aner ikke hva jeg skal gjøre, får ingen hjelp noe sted fordi jeg har så mye kunnskap fra før av, men hva gjør man når angsten er uutholdelig? Hvordan klare å stå i det :'(?

Noen som har kjent på dette? At noen situasjoner har sterkere angst?

Hilsen ung jente som føler seg innestengt på grunn av angst

Anonymous poster hash: 2820f...f1c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sleti med angst i snart 10 år, jeg gikk fra å være helt isolert i leiligheten til å ha eksponert meg masse men jeg sliter fortsatt med bil, buss, tog og selvfølgelig fly som er det mest verst-tenkelige :/

Da jeg først fikk angst så var det generell angst og panikk angst, men da jeg skulle begynne å eksponere meg for transport så var angsten myyyye verre enn panikk angst, er en forferdelig INTENS smerte i kroppen, blir svimmel og får et slags trykk i hode, vil bare dø fordi det er så vondt, takler ikke smerten og derfor har eksponering vært vanskelig, fordi jeg ikke holder ut med denne angsten mer enn noen minutter fordi jeg føler jeg skal dø, kjennes ut som jeg faktisk skal dø av en intens smertehelvette....aner ikke hva jeg skal gjøre, får ingen hjelp noe sted fordi jeg har så mye kunnskap fra før av, men hva gjør man når angsten er uutholdelig? Hvordan klare å stå i det :'(?

Noen som har kjent på dette? At noen situasjoner har sterkere angst?

Hilsen ung jente som føler seg innestengt på grunn av angst

Anonymous poster hash: 2820f...f1c

Hei! Jeg føler med deg, og vet hvordan du har det. Når utenforstående tenker på angst så tenker de vel gjerne på redsel, men som du jo også vet, så kan det gjøre direkte vondt i kroppen. Min erfaring er at det å bare må holde ut er eneste mulighet, selv om hele kroppen gjør vondt og svetten og tårene renner. Jeg har aldri funnet noe som fungerer annet enn å bare gjøre det, tenke "jeg må gjøre dette, jeg må ta denne bussen, jeg må ut, jeg kan ikke isolere meg".

Håper noen har et bedre svar :)

Jeg ønsker deg alt godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...