Gå til innhold

Hvilken prevensjon funker best for deg/dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ønsker ikke flere barn, men har ikke ønske om å sterilisere seg uansett - mtp at man kan få permanent ubehag etc.

Kondom er heller ikke å foretrekke, og de p-pillene jeg har prøvd gjør meg så ekstremt hormonell ustabil.

Hva funker for deg/dere?

Anonymous poster hash: a11cf...28a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-piller og kondom funker for oss.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi ønsker ikke flere barn, men har ikke ønske om å sterilisere seg uansett - mtp at man kan få permanent ubehag etc.

Kondom er heller ikke å foretrekke, og de p-pillene jeg har prøvd gjør meg så ekstremt hormonell ustabil.

Hva funker for deg/dere?

Vi har blitt anbefalt hormonspiral, kanskje det kunne vært noe?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker hormonspiral og er kjempefornøyd. Slipper mensen og slipper å tenke på prevansjon i hverdagen....

Anonymous poster hash: c0b98...e7d

AnonymBruker
Skrevet

Kobbeespiral!! Ikke født barn.

Anonymous poster hash: 92af9...cde

AnonymBruker
Skrevet

Kobberspiral. Liker ikke å tukle med hormonene.

Anonymous poster hash: f9797...702
Skrevet

"Vi" bruker p-piller nå, men jeg har stadig mer lyst til å gå over til et hormonfritt alternativ, fordi jeg ikke tror kroppen har noe som helst godt av at man tukler med systemet på den måten.

AnonymBruker
Skrevet

Kobberspiral var et helvete for meg. Menssmerter og blødninger ble ti ganger verre. Hormonspiral fungerer utmerket, mye mindre hormonell enn jeg var på p-piller. Det går an å teste minipillen først, omtrent samme hormoner som i spiralen.

Anonymous poster hash: 20bcc...d78

Skrevet

Her ble det p-piller. Hadde hormonspiral inne i fire måneder, men jeg var så drit lei av konstante blødninger og menssmerter! :P

Skrevet

Vel p-piller funker bare i litt over ett år, så neste gang blir det vel kondom. Hvis jeg tør å ha sex etter barnet har kommet i det hele tatt da :)

Skrevet

Det beste etter min mening er å pule rumpe :P

AnonymBruker
Skrevet

Vel p-piller funker bare i litt over ett år, så neste gang blir det vel kondom. Hvis jeg tør å ha sex etter barnet har kommet i det hele tatt da :)

Hvor har du det fra?:P

Anonymous poster hash: 1cfb6...8ac

Skrevet

Hvor har du det fra?:P

Anonymous poster hash: 1cfb6...8ac

Mente å skrive "funket" :P

For oss funket pillene i et år før hun ble gravid.

AnonymBruker
Skrevet

her er det p-piller, men vurderer å finne noe annet da sexlysten faller i bakken etter hver pillefrie uke (altså når jeg må knaske piller igjen) å da er jo hele hensikten bortkastet

Anonymous poster hash: 168a7...f84
AnonymBruker
Skrevet

Sikre perioder og kondom.

Eller p-stav.

Anonymous poster hash: 7069d...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Så fort vi er ferdig med barn, er det rett tilbake på p-piller! Sliter veldig med voksen-akne, og det er det eneste som tar det bort😉

Anonymous poster hash: 7135e...1ae

Skrevet

Skjønte ikke helt det med permanent ubehag etter mannlig sterilisering..

Selve inngrepet er raskt gjort. Minimale smerter i rett etter inngrepet. Etter at alt hadde grodd har jeg ikke merka noe til det i det hele tatt. Anbefales!!!

Skrevet

Hadde hormonspiral, og den sank faktisk ned og jeg fikk ganske vonde smerter. Pluss at samboer stakk seg på tråden..

Men absolutt et god prevensjonsmiddel! Ble jo ikke gravid og mens ble tydelig mindre. Men ikke riktig for meg .. Bruker nå p ring og er strsårende fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...