Gå til innhold

Flink fastlege i Asker&Bærum


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet du om en bra fastlege i Asker eller Bærum?

Jeg vurderer å bytte fastlege.

Vet allerede om legelisten.no og har lest mye der.

Jeg er mye syk, så trenger en god lege. En som er hyggelig, lyttende, grundig, som sjekker ordentlig, sender til spesialister hvis det trengs, o.s.v. Rett og slett en som tar pasienten på alvor.

.

En stor fordel at legen er tilgjengelig og at man får time hos ham/henne når man trenger det, og at man ikke bare får time hos turnus/vikarleger hver gang.

Jeg trenger en lege jeg kan være trygg på, vil gjerne slippe å bytte og slippe å forholde meg til nye fra gang til gang...

Blir takknemlig for svar. :)



Anonymous poster hash: 58aba...c56
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt...



Anonymous poster hash: 41898...a7d
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig ingen her fra Asker eller Bærum?



Anonymous poster hash: 41898...a7d
AnonymBruker
Skrevet

Jo, men det er faktisk helt feil å navngi leger i et nettforum. Uansett yrkesgruppe eller hvem det måtte være er det helt feil. Jeg hadde ikke likt at en KG tråd kom opp når mitt navn ble googlet, og det hadde kanskje ikke du gjort heller?



Anonymous poster hash: 6decb...f63
  • Liker 2
Skrevet

Er det virkelig ingen her fra Asker eller Bærum?

Anonymous poster hash: 41898...a7d

Joda, men med de kravene kan jeg ikke hjelpe deg. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men det er faktisk helt feil å navngi leger i et nettforum. Uansett yrkesgruppe eller hvem det måtte være er det helt feil. Jeg hadde ikke likt at en KG tråd kom opp når mitt navn ble googlet, og det hadde kanskje ikke du gjort heller?

Anonymous poster hash: 6decb...f63

Så lenge det er positiv omtale så hadde jeg ikke sett problemet...

Jeg visste ikke at det ikke var lov. Har da sett lignende tråder på KG og andre forum før...

Anonymous poster hash: 41898...a7d

AnonymBruker
Skrevet

Lønnås legesenter har flere dyktige leger. Bor selv i Oslo, men har valgt å beholde fastlege der fordi det er det eneste stedet jeg var vært fornøyd.

Anonymous poster hash: bcdb4...aa1

  • Liker 1
Skrevet

Helset Legesenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...