Gå til innhold

Terrorangrep avverget

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sverige, hvor ellers? Uansett ganske amatørmessig å bestille bombe fra folk fra et annet land, for så å skulle transportere den til Sverige.

Endret av Meeh
AnonymBruker
Skrevet

Sverige, hvor ellers? Uansett ganske amatørmessig å bestille bombe fra folk fra et annet land, for så å skulle transportere den til Sverige.

Fordi han ene var svensk tenker du på?! Men Sverige må jo være det minst provoserende landet for islamske terrorister? Tenkte mer Danmark eller Norge jeg.

Anonymous poster hash: 036f2...53e

Gjest Badabing
Skrevet

Står ikke noe om terror i linken?

Skrevet

Politiet mener at bomben var ment å skulle brukes i et oppgjør i et kriminelt miljø i Sør-Sverige, etter det siste jeg leste om saken.

Gjest Badabing
Skrevet

Politiet mener at bomben var ment å skulle brukes i et oppgjør i et kriminelt miljø i Sør-Sverige, etter det siste jeg leste om saken.

Ja, og det er ikke noe jeg vil betegne som terror. Virker som det har gått inflasjon i bruken av ordet.

Skrevet

Jo, det gjør det. "Mistenkt for å skulle transportere og bruke bomben i et terrorangrep i Skandinavia".

Skrevet

"Svensk mann av arabisk opprinnelse" - Hørt sånt tøv. Man blir ikke mer SVENSK, eller NORSK for den del, av at noen gar gitt deg et papir det står STATSBORGERSKAP på. Kan nesten sammenlignes med en kar som vi alle har hørt om, som ble født i en stall i Betlehem sånn rundt juletider - han ble ikke HEST av den grunn han heller ...

• Liker 5
Skrevet

Eh jo, et statsborgerskap er nettopp det som avgjør nasjonalitet.

Skrevet

"Svensk mann av arabisk opprinnelse" - Hørt sånt tøv. Man blir ikke mer SVENSK, eller NORSK for den del, av at noen gar gitt deg et papir det står STATSBORGERSKAP på. Kan nesten sammenlignes med en kar som vi alle har hørt om, som ble født i en stall i Betlehem sånn rundt juletider - han ble ikke HEST av den grunn han heller ...

Helt enig. Man blir ikke svensk mann bare på grunn av svensk statsborgerskap. Som om en Lada med et Mercedesemblem foran blir plutselig til en Mercedes. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...