anonyymb Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Etter jeg har lest flere emner og innlegg på dette forumet virker det som om de fleste menn er mest interessert i at jenter skal ha små pupper og en liten rumpe. Er dette sant eller har jeg misforstått? Har selv en middels stor rumpe, store pupper og en relativt flat mage. Har hatt 3 seksuelle partnere og de to første var det kjempebra med, men den siste var ikke så bra. Fikk dårlig selvtillit etter vi hadde ligget sammen og når jeg leste på dette forumet ble selvtilliten nærmest bekreftet hahah. Er det noen menn der ute som foretrekker stort fremfor smått?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Jeg klarer ikke tenne på jenter med små pupper. Uansett hvor mye jeg prøver fortelle meg selv at det er naturlig osv osv osv, så går det ikke. Store pupper er digg. Men som sagt, det er min preferanse og jeg er en av så mange andre menn med forskjellige preferanser. Heller store pupper enn små. Det er bare politisk korrekt å hevde det motsatte. Anonymous poster hash: b485a...1de 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå