Ferny Skrevet 13. mars 2015 #21 Skrevet 13. mars 2015 Charmander har pen kropp Anonymous poster hash: 6e683...298 Wow. Man har bidratt konstruktivt på et debattforum når komplimentene en får handler om utseendet på kroppen liksom. 4
Gjest avocadoen Skrevet 13. mars 2015 #22 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Nå noen pene ord om en som kanskje er mer omstridt: Mann42. Fantastisk kunnskapsrik, så og si alltid saklig (som regel er det de som kaller ham usaklig som selv er usaklige), og når han treffer spikeren midt på hodet, slår han den ned med ett slag. Nå sa jeg sikkert en del om mitt eget politiske ståsted også, men det får heller være. Ja, jeg er enig. Vanskelig å komme på brukere i farten. Skjønner ikke at mann42 klarer å holde seg seriøs med all den drittslengingen han får. Edit: det var positivt ment altså Endret 13. mars 2015 av avocadoen 3
Synapomorphy Skrevet 13. mars 2015 #23 Skrevet 13. mars 2015 Klok. Rock solid. Hans nivå av kunnskap kødder du ikke med: Mann 42 Har bare lagt merke til ham i diskusjoner om biologi, og det ser ut som han har grei peiling på det. Regner med at du sikter til allmennkunnskap. 1
Gjest Citronella Skrevet 13. mars 2015 #24 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Nephilim vokser på meg! Smart og med integritet! Stinky er skarp og tydelig. SecretDiamondF. Veldig positiv og skjønn. Gothminister. Mørk og myk. Like! Endret 13. mars 2015 av Citronella 1
#Sunrise Skrevet 13. mars 2015 #25 Skrevet 13. mars 2015 Yme liker jeg :D for han vil på date med meg :* 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #26 Skrevet 13. mars 2015 Yme liker jeg :D for han vil på date med meg :* Koselig da! Når skal dere på date..? Anonymous poster hash: 6b57b...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #27 Skrevet 13. mars 2015 Evilposelos. Vi henger her samtidig, på natta, og jeg oppfatter henne som en oppriktig varm, snill og god person, uten å være skinnhellig og humorløs. Jeg har aldri sett henne være usaklig og stygg mot noen som helst. Anonymous poster hash: 27a5d...ea2 1
#Sunrise Skrevet 13. mars 2015 #28 Skrevet 13. mars 2015 Koselig da! Når skal dere på date..? Anonymous poster hash: 6b57b...4b7 haha, om det blir noe av tviler jeg på men han ønska vertfall å dra på date med meg å se alle episodene av Hotel Cæsar :D 1
Gjest Citronella Skrevet 13. mars 2015 #29 Skrevet 13. mars 2015 haha, om det blir noe av tviler jeg på men han ønska vertfall å dra på date med meg å se alle episodene av Hotel Cæsar :D Verdens lengste date. Da kan alt skje 😘 3
Yme Skrevet 13. mars 2015 #30 Skrevet 13. mars 2015 haha, om det blir noe av tviler jeg på men han ønska vertfall å dra på date med meg å se alle episodene av Hotel Cæsar :D Det her husker ikke jeg noe om. Når kommer du? 1
Gjest avocadoen Skrevet 13. mars 2015 #31 Skrevet 13. mars 2015 Det her husker ikke jeg noe om. Når kommer du? Yme da! Driver du og ber ut folk på date og så glemmer du det? 2
#Sunrise Skrevet 13. mars 2015 #32 Skrevet 13. mars 2015 Det her husker ikke jeg noe om. Når kommer du? husker du ikke? :O dette var ditt svar når vi ble enig om å dra på date "Jeg kommer jo til å bli udeødelig! Tusen takk, Sunrise! Du er helten min <3" men jeg kommer neste helg 1
Gjest Reza08 Skrevet 13. mars 2015 #33 Skrevet 13. mars 2015 Mann42: Kunnskapsrik mann som stadig vekk kommer med noen vise ord. Han har også en evig kilde til tålmodighet, da han ofte tar seg tid til lange diskusjoner med folk som svarer usaklig, hvor han selv er helt rolig og avbalansert. Kult å se hvor tålmodig man kan være. Steinar40: Vet ikke om han har vært så aktiv i det siste, men han er i hvertfall KG's samlivsterapeut. Har kost meg mye med en del av svarene han har kommet med. Mye bra der, både i saklig og humoristisk forstand. Gunfreak: Alltid hyggelig og positiv. Vet hva det vil si å kødde, og virker samtidig som en saklig og empatisk fyr med en del kunnskaper. Avocadoen: En fornuftig bruker som kommer med mange gode innspill. Veldig empatisk og støttende.
Gjest Bruce Wayne Skrevet 14. mars 2015 #34 Skrevet 14. mars 2015 Nephilim Svært tøft av henne og dele noe forferdelig som hun har opplevd. I tillegg synes jeg at hun er nydelig. 2
Synapomorphy Skrevet 14. mars 2015 #35 Skrevet 14. mars 2015 Citronella: Snill Evilposelos: Vakker og uskyldig Nephilim: Pen og god på innsiden. Yme: Kjekk OG interessert i vitenskap. Nordavind: Staut og kjekk kar, hyggelig fyr.
Gjest Citronella Skrevet 14. mars 2015 #37 Skrevet 14. mars 2015 Citronella: Snill Evilposelos: Vakker og uskyldig Nephilim: Pen og god på innsiden. Yme: Kjekk OG interessert i vitenskap. Nordavind: Staut og kjekk kar, hyggelig fyr. Takk, SynPhy ❤️ 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. mars 2015 #38 Skrevet 14. mars 2015 Evilposelos. Vi henger her samtidig, på natta, og jeg oppfatter henne som en oppriktig varm, snill og god person, uten å være skinnhellig og humorløs. Jeg har aldri sett henne være usaklig og stygg mot noen som helst. Anonymous poster hash: 27a5d...ea2 Så snill sagt, nå ble jeg glad Hvem er du da tro?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. mars 2015 #39 Skrevet 14. mars 2015 Citronella: Snill Evilposelos: Vakker og uskyldig Nephilim: Pen og god på innsiden. Yme: Kjekk OG interessert i vitenskap. Nordavind: Staut og kjekk kar, hyggelig fyr. Takk 1
Tirkes Skrevet 14. mars 2015 #40 Skrevet 14. mars 2015 Det er pent å spandere ting på folk, ikke sant? Jeg ville spandert en marquis de arienzo (gran reserva såklart, og 2005 kanskje?) på Gorgonzola. En kald carlsberg til O.G./Gjest, rødbrus i en mummikopp til Missdior, en iste på Gardermoen til reiseglade Yvonne, store doser espresso til natteravnene på Sosialtforumet, en flaske vestlandsakevitt "Orkan" til I Grosny... Og et glass oboy til Wubwub. Som leser det han vil lese, tydeligvis 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå