AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Har vært deprimert i ca tre år nå. Startet med utroskap og dermed dårlig selvbilde. Ikke følt meg bekymringsfri og lykkelig på lenge. Skole og valg om fremtiden spiser meg opp og jeg klarer ikke fokusere. Skal liksom forbedre karakterer i år og MÅ få veldig bra i alle fagene ellers kommer jeg ikke inn på studiet i den byen jeg aller helst ønsker. Har også slitt med spiseforstyrrelse i ca 2 år. Hva gjør dere for å holde motet oppe når alt ser svart ut? Trenger noen lykketips. Og en god dose solskinn for tiden.Anonymous poster hash: 83196...00c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Prøv å skriv ned ting du skal gjøre for dagen, og kryss av når du har det gjort det. Legg deg tidlig og stå opp tidlig. Ha det koselig rundt deg, pynt med noe du liker. Anonymous poster hash: ca8cf...ec0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå