Gå til innhold

Sliten, deppa og lei


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært deprimert i ca tre år nå. Startet med utroskap og dermed dårlig selvbilde. Ikke følt meg bekymringsfri og lykkelig på lenge. Skole og valg om fremtiden spiser meg opp og jeg klarer ikke fokusere. Skal liksom forbedre karakterer i år og MÅ få veldig bra i alle fagene ellers kommer jeg ikke inn på studiet i den byen jeg aller helst ønsker. Har også slitt med spiseforstyrrelse i ca 2 år.

Hva gjør dere for å holde motet oppe når alt ser svart ut? Trenger noen lykketips. Og en god dose solskinn for tiden.

Anonymous poster hash: 83196...00c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å skriv ned ting du skal gjøre for dagen, og kryss av når du har det gjort det. Legg deg tidlig og stå opp tidlig. Ha det koselig rundt deg, pynt med noe du liker.



Anonymous poster hash: ca8cf...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...