SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #21 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har påskesjokolade!! OG jeg deler gjerne med alle sammen! Super tråd, trengte å se en litt mer positiv tråd her inne Åh.. Du har også startet påskesjokoladen tidlig :D God du er! Fantastisk at du finner denne tråden til hjelp :D
dillyduzit Skrevet 13. mars 2015 #22 Skrevet 13. mars 2015 Hehe.. Humor er ikke dumt å ha :D Elsker at du tok noe negativt og snudde det om til noe positivt!
Gjest Peanut Skrevet 13. mars 2015 #23 Skrevet 13. mars 2015 Fint med positive mennesker og tråder! Da blir man i godt humør! ^^, til ts!
SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #24 Skrevet 13. mars 2015 Elsker at du tok noe negativt og snudde det om til noe positivt! Det er så viktig å se humoren i ting ja :D Herlig at du så gleden i dette
SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #25 Skrevet 13. mars 2015 Fint med positive mennesker og tråder! Da blir man i godt humør! ^^, til ts! Så herlig at du likte tråden Fantastisk flott bilde du har Og er det ikke deg så er det fantastisk at du deler smil rett fra profilbilde
godtesyk Skrevet 13. mars 2015 #26 Skrevet 13. mars 2015 Tusen hjertelig takk Godtesyk.. Godtesyk... Nå ble jeg skikkelig godtesyk her Jeg har masse sjokolade her, om du vil ha! Det er jo tross alt helg
Gjest Peanut Skrevet 13. mars 2015 #27 Skrevet 13. mars 2015 Så herlig at du likte tråden Fantastisk flott bilde du har Og er det ikke deg så er det fantastisk at du deler smil rett fra profilbilde Det er ikke meg på profilbildet, men det ble valgt blant annet av den grunnen du nevner. ^^,
SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #28 Skrevet 13. mars 2015 Det er ikke meg på profilbildet, men det ble valgt blant annet av den grunnen du nevner. ^^, Herlig Du har god energi, så det passer deg godt
SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #29 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har masse sjokolade her, om du vil ha! Det er jo tross alt helg Hehehe send dem virtuelt da :D Yohooo
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #30 Skrevet 13. mars 2015 Er du flink å gi komplimenter? Har du tenkt over at du kan redde en dag eller til og med et liv ved å gi et kompliment eller noen gode ord for dagen La oss bli enda flinkere med dette. Jeg starter med å si tusen takk for at du er til :D For en fin tråd Alle mennesker er fantastiske på hver sin måte, skulle ønske jeg kunne gi en klem til alle som har en dårlig dag eller har det vondt! Anonymous poster hash: e02ed...dec
SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #31 Skrevet 13. mars 2015 For en fin tråd Alle mennesker er fantastiske på hver sin måte, skulle ønske jeg kunne gi en klem til alle som har en dårlig dag eller har det vondt! Anonymous poster hash: e02ed...dec Det var et fantastisk flott ønske Gjør som meg å send mange virtuelle klemmer. Redder du en dag er det større for at den personen kopierer den klemmen videre
WubWub Skrevet 13. mars 2015 #32 Skrevet 13. mars 2015 Om jeg noen gang får lyst til å sminke meg, dolle meg opp og manikyr så har jeg lyst til å leie SecretDiamondF
SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #33 Skrevet 13. mars 2015 Om jeg noen gang får lyst til å sminke meg, dolle meg opp og manikyr så har jeg lyst til å leie SecretDiamondF Hehehehe Fantastisk
SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #34 Skrevet 13. mars 2015 Er du flink å gi komplimenter? Har du tenkt over at du kan redde en dag eller til og med et liv ved å gi et kompliment eller noen gode ord for dagen La oss bli enda flinkere med dette. Jeg starter med å si tusen takk for at du er til :D Takk for alle fantastiske komplimenter
Silfen Skrevet 13. mars 2015 #36 Skrevet 13. mars 2015 Jeg blir i dårlig humør av krampeaktige happyhippier. 1
SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #37 Skrevet 13. mars 2015 Jeg blir i dårlig humør av krampeaktige happyhippier. Kan det bli for mye av det positive tenker du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå