Gå til innhold

Du.. Ja DU.. Takk for at du er til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du flink å gi komplimenter?

Har du tenkt over at du kan redde en dag eller til og med et liv ved å gi et kompliment eller noen gode ord for dagen :hjerte: La oss bli enda flinkere med dette. Jeg starter med å si tusen takk for at du er til :D

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg starter med å si tusen takk for at du er til :D

Jeg vil si at du er en flott person som startet denne tråden! Trengte det komplimentet i dag :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tusen hjertelig takk! Dette gjorde min dag enda bedre også :D

Endret av SecretDiamondF
AnonymBruker
Skrevet

:laugh:

Anonymous poster hash: 00784...4c2
AnonymBruker
Skrevet

:laugh:

Anonymous poster hash: 00784...4c2

Du har et veldig gult smil! Gult er kult! :fnise::wow:

Anonymous poster hash: f8d1c...639

• Liker 2
Skrevet

Herlig :D

Skrevet

Tusen takk for påminnelsen. Ha en fin dag. :)

Skrevet

Tusen takk for påminnelsen. Ha en fin dag. :)

Tusen hjertelig takk det samme :)

Skrevet

:blomst:

Skrevet (endret)

Hehe ja jeg får med meg at jeg er svært populær og at mange beundrer meg. Blir veldig glad for at folk setter pris på meg. :rodmer:

Endret av Cowboy Lotte
Skrevet

Jeg syntes trådstarter er ei flott og fantastisk dame som fortjener alt det gode livet har å tilby :roser:

Gjest Coolaid
Skrevet

Helt enig. Mange som har angst og depresjon er superflinke skuespillere hvor mange rundt ikke aner at man har det vanskelig. Et kompliment eller en hyggelig kommentar, eller bare en samtale kan gjøre dagen verdt å leve.

Det er ubeskrivelig viktig å se andre mennesker.

Skrevet

Helt enig. Mange som har angst og depresjon er superflinke skuespillere hvor mange rundt ikke aner at man har det vanskelig. Et kompliment eller en hyggelig kommentar, eller bare en samtale kan gjøre dagen verdt å leve.

Det er ubeskrivelig viktig å se andre mennesker.

Så flott kommentar! Vet selv hvor viktig et kompliment eller bare det å føle at noen bryr seg.. Spesielt om man sliter litt ekstra som jeg har gjort i en god del år. Godt å se at du tenker slikt :)

Skrevet

Jeg syntes trådstarter er ei flott og fantastisk dame som fortjener alt det gode livet har å tilby :roser:

Det var utrolig hyggelig skrevet. Tusen hjertelig takk for det, vakre medmenneske :hug:

• Liker 1
Skrevet

Hehe ja jeg får med meg at jeg er svært populær og at mange beundrer meg. Blir veldig glad for at folk setter pris på meg. :rodmer:

Så fantastisk! Det er godt at mange beundrer deg og at du legger merke til det :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Jeg starter med å si tusen takk for at du er til :D

I lige måde :jepp:

Skrevet

I lige måde :jepp:

Tusen hjertelig takk Godtesyk.. Godtesyk... Nå ble jeg skikkelig godtesyk her :bond:

Gjest Dorosseru
Skrevet

Jeg har påskesjokolade!! :laugh: OG jeg deler gjerne med alle sammen! :bolledeig:

Super tråd, trengte å se en litt mer positiv tråd her inne :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

serious_fish__you_gotta_be_fucking_kiddi

Anonymous poster hash: 29dd3...528
Skrevet

serious_fish__you_gotta_be_fucking_kiddi

Anonymous poster hash: 29dd3...528

Hehe.. Humor er ikke dumt å ha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...