Gå til innhold

Kløe i skjedeåpningen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 17 år, og har nettopp fått min kjæreste. Før han har jeg hatt sex med to andre - en jeg hadde noe på G med, og en som utnyttet meg på fest. Nå er det første gang jeg har regelmessig sex, men møter han for tiden kun 1-2 ganger per uke.

De siste dagene har jeg merket litt tendens til kløe i skjedeåpningen. Hva kan dette være? Har kanskje litt mer utflod enn vanlig(men ikke så uvanlig mye), og det lukter ikke noe spesielt. Bør jeg gå til helsesøster, lege eller er det noe jeg får kjøpt reseptfritt på apotek? Eller kan det være noe som bare går over av seg selv?

Anonymous poster hash: ffb1c...5cb

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym2233
Skrevet

Anbefales å ta en tur til legen og få undersøkt der, istedenfor for å begynne med egenbehandling om dette er ukjent, egentlig uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Håper for Guds skyld dere bruker kondom?

Både for smitte og uønsket graviditet.

Gå til helsesøster på skolen og snakk om smitte og prevensjon.

Gå til fastlegen din for å teste deg

Anonymous poster hash: c94dc...d6f
Skrevet

Hei! Enten er det irritasjon som går over av seg selv, eller så er det sopp (noen kommer sikkert til å slå ned på at "soppinfeksjoner kjennetegnes med kløe, svie og tykk hvit utflod", men dette vet jeg av erfaring ikke alltid stemmer. Man trenger ikke å få alle symptomene) eller så er det noe annet.
Ikke gå på apoteket å kjøp noe om du ikke vet hva det er, dra til helsesøster eller lege :) håper du blir bra snart, det er sikkert ikke noe farlig! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...