Drizzt Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 (endret) http://www.osloby.no/nyheter/--Nar-jeg-er-ute-med-etnisk-norske-venner_-ser-jeg-meg-alltid-over-skulderen-7935464.html Nei, ikke guttens integrering, men foreldrenes. Jeg får så vondt av å lese at han må skjule alt for alle og leve dobbeltliv. At han ikke kan være seg selv og være akseptert for det. Jeg håper at han får nok mot å motsette seg familiens kontroll og får velge hvem han vil være med og hvor+hva han vil studere fritt og uten påvirkning av andre. Endret 13. mars 2015 av Drizzt 4
Gothminister Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Dette skjer det nok veldig mye av. Tenk deg jenter fra islamske familier. Disse jentene som Norske feminister gir en stor F i hver 8. mars. Fordi dem ikke våger å ta et oppgjør mot islam. Politikere lukker sine øyne, ja de sier litt, men gjør ingen ting. Man må jo ikke krenke muslimer må vi vite. De er jo så sårbare. 1
Mann 42 Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Men integreringen av gutten ser ut til å ha gått over all forventning. Han føler seg norsk, han vil spille fotball, drive med teater og hegne med andre norske ungdommer. Han har hatt en norsk kjæreste. Han er 19 år gammel, og han er i ferd med å bli den mannen han skal være mesteparten av livet. Det er trist at hans foreldre ikke innser det, men om ikke mange år er det fullstendig irrelevant hva de mener. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Da jeg var ca. 15 år, var det en gutt på min alder som ble myrdet av faren sin fordi han hadde blitt "for norsk". Husker det godt, for han hadde mange venner i miljøet mitt. Sykt at sånt skjer. Hvorfor flytter folk til Norge hvis de hater norsk kultur så mye at de kan drepe sine egne barn på grunn av det? Anonymous poster hash: 2b4cf...af2 3
Drizzt Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2015 Da jeg var ca. 15 år, var det en gutt på min alder som ble myrdet av faren sin fordi han hadde blitt "for norsk". Husker det godt, for han hadde mange venner i miljøet mitt. Sykt at sånt skjer. Hvorfor flytter folk til Norge hvis de hater norsk kultur så mye at de kan drepe sine egne barn på grunn av det? Anonymous poster hash: 2b4cf...af2 Nei, si det. Jeg håper denne unge mannen klarer å rive seg løs fra familiens destruktiv påvirkning. Slik han har det nå er jo oppskrift på begynnelsen av psykiske lidelser om ikke veldig lenge. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå