AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Hadde sex i natt og i stad kom mensen... jeg bruker ikke noe prevansjon eller noe. Er det sjanse for at jeg har blitt gravid? tar angrepille i morra! Anonymous poster hash: c8ef6...aec
julie90 Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Har man ubeskyttet sex, kan man bli gravid. Om du derimot ER gravid, vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Har man ubeskyttet sex, kan man bli gravid. Om du derimot ER gravid, vet jeg ikke. Nei såklart ikke. Men tenkte på siden jeg fikk mensen Anonymous poster hash: c8ef6...aec
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Sannsynligheten er nok mindre siden du netto fikk mensen, men det finnes jo alltid unntak. Vil ikke anbefalle å bruke angrepille, som prevansjon. Masse bivirkninger med det, som ikke er bra for kroppen og mensen kan komme i ulag...Anonymous poster hash: 7e0c6...a47
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Hvorfor bruker du ikke prevensjon i det hele tatt? P-piller eller noe? Forstår om du prøver å bli gravid, men..Anonymous poster hash: b9809...b3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå