Gå til innhold

Gravid?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex i natt og i stad kom mensen... jeg bruker ikke noe prevansjon eller noe. Er det sjanse for at jeg har blitt gravid? tar angrepille i morra!



Anonymous poster hash: c8ef6...aec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man ubeskyttet sex, kan man bli gravid. Om du derimot ER gravid, vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Har man ubeskyttet sex, kan man bli gravid. Om du derimot ER gravid, vet jeg ikke.

Nei såklart ikke. Men tenkte på siden jeg fikk mensen

Anonymous poster hash: c8ef6...aec

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligheten er nok mindre siden du netto fikk mensen, men det finnes jo alltid unntak. Vil ikke anbefalle å bruke angrepille, som prevansjon. Masse bivirkninger med det, som ikke er bra for kroppen og mensen kan komme i ulag...

Anonymous poster hash: 7e0c6...a47

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker du ikke prevensjon i det hele tatt?

P-piller eller noe?

Forstår om du prøver å bli gravid, men..

Anonymous poster hash: b9809...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...