Gå til innhold

Sår hals i flere uker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg har hatt sår hals i flere uker, det stikker i halsen når jeg svelger er ikke så vondt at er vondt å leve liksom men er ganske irriterende noen råd om hva det kan være? :)

Anonymous poster hash: 75867...af1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg har hatt sår hals i flere uker, det stikker i halsen når jeg svelger er ikke så vondt at er vondt å leve liksom men er ganske irriterende noen råd om hva det kan være? :)

Halsbetennelse? Klamydia? Gonoré? Det er vanskelig å si utfra det du beskriver. Har du hatt en forkjølelse? Har du hatt oralsex? I det siste altså.

Anonymous poster hash: 4bba5...4be

AnonymBruker
Skrevet

Halsbetennelse? Klamydia? Gonoré? Det er vanskelig å si utfra det du beskriver. Har du hatt en forkjølelse? Har du hatt oralsex? I det siste altså. Anonymous poster hash: 4bba5...4be

Er ganske sikker på at det ikke klamydia eller gonore har ikke hatt sex i mitt liv så er ikke noe sånt <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

AnonymBruker
Skrevet

Er ganske sikker på at det ikke klamydia eller gonore har ikke hatt sex i mitt liv så er ikke noe sånt :)

Okei! Halsbetennelse da mest sannsynlig :) vil anbefale legetime for å svar! Lykke ti, og god bedring!

Anonymous poster hash: 4bba5...4be

AnonymBruker
Skrevet

Okei! Halsbetennelse da mest sannsynlig :) vil anbefale legetime for å svar! Lykke ti, og god bedring!Anonymous poster hash: 4bba5...4be

mn skal dt ikke gjøre sykt vondt da når man har halsbetennelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...