Gå til innhold

Intimvask - jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Regner med at du mener det samme om hudpleieprodukter, hårpleieprodukter, frisør, vanlig såpe og alt annet som strengt tatt ikke huleboerne brukte?

Fint, da kan vi andre få bruke de produktene vi mener passer inn i samfunnet vi lever i i dag. Jeg ønsker ikke å lukte hest, aåselv om det er naturlig, men om du selv ønsker det så kunne jeg ikke brydd meg mindre, for jeg lever ikke tett med deg.

Anonymous poster hash: 45479...c9f

Så man lukter hest om man ikke bruker såpe i underlivet? :)

Anonymous poster hash: bb723...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så man lukter hest om man ikke bruker såpe i underlivet? :)Anonymous poster hash: bb723...201

Trodde du det var blomster? Jasminlukt, kanskje? Det er døde celler, talg og svette. Man må bruke såpe for å løse opp den talgblandingen. Bare å lese innleggene på forrige side.

Anonymous poster hash: 45479...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du det var blomster? Jasminlukt, kanskje? Det er døde celler, talg og svette. Man må bruke såpe for å løse opp den talgblandingen. Bare å lese innleggene på forrige side.

Anonymous poster hash: 45479...c9f

Det finnes selvfølgelig ikke en mellomting mellom blomster og hest! :fnise:

Anonymous poster hash: 14f97...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du det var blomster? Jasminlukt, kanskje? Det er døde celler, talg og svette. Man må bruke såpe for å løse opp den talgblandingen. Bare å lese innleggene på forrige side.

Anonymous poster hash: 45479...c9f

Har ikke sagt et ord om blomster jeg :)

Men jeg tror kanskje du har litt tungt for det.

hos meg lukter det ingen verdens ting. Ikke hest, ikke blomster, ikke utflod og heller ikke svette, bare ingenting.

for min del må du bare bruke såpe, men jeg synes det blir litt teit at du skal komme her å si at vi som ikke bruker det lukter fælt når du ikke kan vite det.

Anonymous poster hash: bb723...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnens underliv er selvrensende og kun vann skal brukes på kjønnsorganet.

Såpe vil fremme allergier, sopp og infeksjoner. Og det er det som lukter, dere på såpe merker antakeligvis denne lukta og det får dere til å føle dere urene.

Jeg trodde det var noe alle visste :)

PS. Intimsåpe kom ikke på markedet på grunn av brukerbehov, men for å fremme mer salg av såpe.



Anonymous poster hash: 0da99...3e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Kvinnens underliv er selvrensende og kun vann skal brukes på kjønnsorganet.

Såpe vil fremme allergier, sopp og infeksjoner. Og det er det som lukter, dere på såpe merker antakeligvis denne lukta og det får dere til å føle dere urene.

Jeg trodde det var noe alle visste :)

PS. Intimsåpe kom ikke på markedet på grunn av brukerbehov, men for å fremme mer salg av såpe.

Anonymous poster hash: 0da99...3e2

Ikke enda en.

Sjeden er selvrensende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at du mener det samme om hudpleieprodukter, hårpleieprodukter, frisør, vanlig såpe og alt annet som strengt tatt ikke huleboerne brukte?

Fint, da kan vi andre få bruke de produktene vi mener passer inn i samfunnet vi lever i i dag. Jeg ønsker ikke å lukte hest, aåselv om det er naturlig, men om du selv ønsker det så kunne jeg ikke brydd meg mindre, for jeg lever ikke tett med deg.

Anonymous poster hash: 45479...c9f

Police+horse+s+fw+_89054a542342afa6f4157

Anonymous poster hash: 7e0c0...585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt et ord om blomster jeg :)

Men jeg tror kanskje du har litt tungt for det.

hos meg lukter det ingen verdens ting. Ikke hest, ikke blomster, ikke utflod og heller ikke svette, bare ingenting.

for min del må du bare bruke såpe, men jeg synes det blir litt teit at du skal komme her å si at vi som ikke bruker det lukter fælt når du ikke kan vite det. Anonymous poster hash: bb723...201

Jeg bryr meg ikke om du synes det er teit. Jeg synes det mer teit at folk her inne hevder at man lukter om man faktisk vasker seg (slike debatter vris gjerne i den retningen). Om du har et helt luktfritt underliv om du ikke vasker deg, så synes jeg du burde melde deg som et forskningsobjekt. Du må jo være i en egen liga, helt uten svette, talg, urin, avføring og døde hudceller. Eller så blir man vant til sin egen kroppslukt. Å hevde at du er helt luktfri uten å vaske deg (med aåpe), tror jeg ikke på, nei.

Anonymous poster hash: 45479...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnens underliv er selvrensende og kun vann skal brukes på kjønnsorganet. Såpe vil fremme allergier, sopp og infeksjoner. Og det er det som lukter, dere på såpe merker antakeligvis denne lukta og det får dere til å føle dere urene.Jeg trodde det var noe alle visste :) PS. Intimsåpe kom ikke på markedet på grunn av brukerbehov, men for å fremme mer salg av såpe. Anonymous poster hash: 0da99...3e2

Skjeden er selvrensende, vulva er ikke det. Tror det er femte gang det nevnes i denne tråden. Skjønner det er vanskelig...

Anonymous poster hash: 45479...c9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en bruker intimsåpe/skum er det viktig å skylle godt med vann så det ikke sitter noen rester igjen.

Sitt på huk i dusjen og spyl med dusjhodet.

Ser kanskje ikke så lekker ut om mannen kommer på badet, men det er det som gir best rengjøring av underlivet.

Jeg bruker skum og vasker vulva og rundt anus. Jeg bruker aldri såpe inn i skjeden.



Anonymous poster hash: 53760...01d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om du synes det er teit. Jeg synes det mer teit at folk her inne hevder at man lukter om man faktisk vasker seg (slike debatter vris gjerne i den retningen). Om du har et helt luktfritt underliv om du ikke vasker deg, så synes jeg du burde melde deg som et forskningsobjekt. Du må jo være i en egen liga, helt uten svette, talg, urin, avføring og døde hudceller. Eller så blir man vant til sin egen kroppslukt. Å hevde at du er helt luktfri uten å vaske deg (med aåpe), tror jeg ikke på, nei.

Anonymous poster hash: 45479...c9f

Som jeg allerede har sagt en million ganger allerede, så ville samboeren min sagt ifra om det luktet noe spesielt av meg.

Jeg har heller ikke hevdet at man lukter om man bruker såpe.

Anonymous poster hash: bb723...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt et ord om blomster jeg :)

Men jeg tror kanskje du har litt tungt for det.

hos meg lukter det ingen verdens ting. Ikke hest, ikke blomster, ikke utflod og heller ikke svette, bare ingenting.

for min del må du bare bruke såpe, men jeg synes det blir litt teit at du skal komme her å si at vi som ikke bruker det lukter fælt når du ikke kan vite det.

Anonymous poster hash: bb723...201

Det er faktisk helt vilt dersom du ikke lukter noenting. Du kan gjerne lukte lite, eller mildt eller whatever, men det går ikke an å lukte ingenting, verken når det gjelder underlivet ditt eller hva som helst.

Anonymous poster hash: d5497...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt vilt dersom du ikke lukter noenting. Du kan gjerne lukte lite, eller mildt eller whatever, men det går ikke an å lukte ingenting, verken når det gjelder underlivet ditt eller hva som helst.

Anonymous poster hash: d5497...b53

Ok :)

Anonymous poster hash: bb723...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Police+horse+s+fw+_89054a542342afa6f4157Anonymous poster hash: 7e0c0...585

Den var ganske morsom, da ;)

Anonymous poster hash: 45479...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en debatt som foregår plutselig... Jaja, mange erfaringer :P takk for alle svar, blir nok å kjøpe Lactacyd tenker jeg.

TS, ikke anonym lengre

Lactacyd er veldig bra. Bruker den på kroppen også om jeg er veldig tørr på vinteren. Også er den også fin som ansiktsvask, fjerner sminke skånsomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...